• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Åh, vi har flera f.d. isprinsessor på tråden! Jag har aldrig varit det men jag har hemliga isprinsessdrömmar. Ser Toca framför mig som Katarina Witt... I mitt nästa liv ska jag bli isprinsessa!!!

Vilken liten djävul du är Tanten!! Listor på lådor som behöver rensas när karln har haft turen att bli sjukskriven under OS.... Ja, jag säger då det!

• Rally

Hur gick det med tårtan då Elin? Efterrätt kanske? Har man gråtit en timme och det finns tårta så är valet självklart tycker jag! Hade du ätit tårtan först hade du kanske inte behövt gråta alls?

Helgen? Vi funderar på att dra till nån backe här i krokarna och åka lite skidor.

• Surfergirl

Hurtpoäng: NU SPINNING!

Kommer att ångra mig sen när jag sitter här och eftersvettas.

• Tant T

Lyllos dig Surfur!!!!! Spinn lite för mig oxå!!

Helgen? Ja, förutom att passa upp på invalidos så blir det väl lite OS, lite IKEA (ny soffa hägrar ju!), packa nån kartong kanske (måste ju börja snart!) och inköp av ett par till övermagenmuddbyxor, blir galen på de här "undermagen"-brallorna, de är obekväma!

• ElinPeelin

hmmm det var jag som skrev inlägget som blev lite anonymt... konstigt...

• ElinPeelin

inte ätit tårta ännu, blir till eftermiddagsfikat kanske?

Sambon ringde o grät (!) så det verkar smitta av sig.... *hmmm*

• Rally

Oj stackarn! Hur mår han egentligen? Han kanske behöver en tårtbit han med?

• Rally

En liten fredagsfråga:

Kan nån rekommendera nåt bra fotoredigeringsprogram? Jag skulle vilja redigera bort ett fult bh-band på ett annars fint foto. Jag tycker mig ha hört att det ska finnas nåt som är bättre än photoshop och att just detta program ska vara gratis. Kan det stämma? Det vore ju kanon i så fall.

• OZgirl

Elin, rolig länk! Det tänker jag börja använda: "hwat are you sinking about"?!
    Varför gråter sambon? Har nån varit le mot han? Eller har han också hormoner?

Kanske skulle köpa med en semla hem till er bägge. Det funkar på mig!

Rally, har ingen aning om fotoredigeringsprogram men lyssnar gärna på förslag på dito!

Svar på tråden Midsommargänget III