Jendeas skrev 2012-09-13 16:19:50 följande:
Tillbaka efter några hektiska dagar på jobbet, de är full rulle!
Hmm vad konstigt längtarefterbebis, jag har äl och mens vid varje månad jag tar PT.. Men de är kanske annorlunda från person till person. Heja dig och din vikt, du är så duktig :))
Jag har faktiskt mått väldigt bra än så länge denna månaden, hade den dagen då mensen dök upp som var riktigt jobbig.. Men sen har de bara rullat på som ovan nämt. Till och med så upptagen att jag i morse glömde ta första tabletten PT..
men jag slänger iväg en undran här, de kan väl inte spela någon roll vilken tidpunkt på dagen man tar pillerna? Bara dem tas ungefär vid samma tid varje dag ?! Eller är jag fel ute.
nää jag tror inte det spelar någon roll. jag har tagit på kvällen.. ibland har jag också glömt och då har det inte ens blivit på samma tidpunkt :(
jaa, det verkar som det är olika från person till person. men min doktor sa att om jag inte får äl med dubbeldos så har jag fått utskrivet att kunna ta trippeldos och funkar inte det så behöver vi inte köra med det mer. för PT funkar inte på alla. men tror att om jag går ner lite till så kommer äl komma igång, kanske tillochmed av sig själv..