Jendeas skrev 2012-08-06 12:20:33 följande:
En fråga till er andra som äter PT dubbeldos, är det pga av en enkel dos inte gjorde någon ÄL eller varför?
Jag är lite sugen på att öka till Dubbeldos under denna månaden men jag har ju ÄL med enkel..
Vad säger ni .?
antar att du fått din mens nu då eftersom du planerar ny kur :( alltså, ring och hör med en barnmorska eller något liknande. jag läste om en tjej som släppte 16 ägg.. så man ska nog inte experimentera själv :( får du ÄL av enkelkur så tror jag inte du behöver ta dubbel, tror inte det maxar chansen att bli gravid. kanske bara att du blir befruktad med fler ägg, och det kanske inte är så kul? menar inte att vara negativ, hoppas du förstår hur jag menar..
jag är verkligen förvirrad.. har sjukt ont i magen. känns precis som mensvärk men har inte sett till någon mens än.. synliga blodådror på brösten, tillochmed på vårtgården.. och tillochmed så min man har börjat se det.. lite ömma bröst, men det har försvunnit lite till och från... har BIM imorgon så får väl vänta och se vad som händer.
tycker det är konstigt att ingen ska kolla mig.. se hur många ägg man släpper och om de är mogna osv... :/