Jendeas skrev 2012-08-02 22:33:42 följande:
Jo de har jag förstått, men enligt många forum sker de allt ifrån något dygn efter ÄL till -5 BIM vad jag kunnat läsa mig till.. De känns konstigt iaf, sammanlagt en dag med brun sparsam flytning och nu ingenting?! Känns väldigt mysko. Jävla kropp.. Man går och inbillar sig och är nästintill skengravid av allt man känner! Nej nu släpper jag detta och inväntar mens, kommer den inte så har vi lyckats annars på det igen. =)
Jag blir också helt slut av att ta pergotime, sover jätte mycket under dem dagarna. Hoppet är de sista som ska lämna människan så vi fortsätter hoppas och går det inte denna månaden så kommer de nya möjligheter nästa :) Upp med hakan vännen.,
okej, hoppas det är en nidblödning =) idag är jag på -5bim... är så jäkla ledsen idag, vet inte varför.. är väl all denna press =( började morgonen med ett negativt test och massa, massa tårar.. detta tar verkligen knäcken på mig. =(
får man fråga hur mycket du väger jendeas? och hur lång du är? tänkte mest för bmi.. jag har ju för högt bmi för att få fortsatt hjälp på kvinnokliniken. så jag har ju vikten också att kämpa med...
Elin1985 skrev 2012-08-03 08:11:15 följande:
Tror att när man vill för mycket ställer hjärnan in sig tillslut att man är gravid.Kissar, trötthet, illamående, nidblödning.. Ja jag har alla symtom nästan varje månad känns det som.
Är på väg till VUL nu... Är på dag 12 så lite tidigt egentligen. Hoppas att dom kan se något ändå!
är nog så.. är väl delvis därför det är så svårt att få till det.. sjukt hur man kan lura sig själv =( men lycka till för dig idag =) skriv sen hur det går.