• Anonym (cissi16)

16 år och GRAVID !

Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D
    Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !!

Någon mer ?:) 

• Svar på tråden 16 år och GRAVID !
  • Alby

Grattis! Min bästa vän fick barn som sextonåring, och allt har gått strålande. Hennes kille skaffade jobb och ett par år senare så skaffade hon sig en utbildning.
    Hur ska du försörja dig och ditt barn? 

• Anonym
    Anonym (cissi16) skrev 2012-07-04 14:36:46 följande:
    Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !! Någon mer ?:) 

Grattis tjejen!
  • puss

Har man företag går man väl inte på bidrag.
    Ny är det riktigt stört här i tråden.

• Anonym (Idiot du är)
    puss skrev 2012-07-04 18:33:37 följande:
    Har man företag går man väl inte på bidrag.

Ny är det riktigt stört här i tråden.

Herregud gå om grundskolan. Orkar inte skriva nåt mer med dig du fattar ju inget ändå
  • puss

Nä. Det där med bidrag är ju ditt område. Jag erkänner.

• Drucilla
    Anonym (herregud) skrev 2012-07-04 17:54:05 följande:
    Vet du vad, man är barn tills man är 18 och blir myndig. Hur mogen man än tror sig vara så är man fortfarande ett BARN när man är 16 år gammal. Frågar som en annan, har du ens fått hår på lille snoppisen än? Du vet ingenting om hur det är att var vuxen, lille vän!

Klart att "klimakteriekossorna" (ja tänk det är ett ord inte två!) ifrågasätter ekonomin osv. Vi vill ju för fan inte att våra skattepengar ska gå till att betala för snorungar som bestämmer sig för att bli på tjocken, utan att pengarna ska gå till bättre skola, sjukvård och sånt som rör alla och förbättrar för folk här i Sverige. Varför ska ungar som skaffar barn få mina skattepengar att leva loppan med, när jag själv helst hade behållt pengarna för att kunna unna mina egna barn lite roliga saker? Klart som fan att jag blir arg.

Jag anser att barn inte ska skaffa barn. Där har ni min åsikt. 
    Visst 16 är väl ungt  för att få barn men om man jämför era inlägg så verkar han betydligt mer mogen än du..
  • Drucilla

Åh verkligen inte? det trodde jag det mesta var här vem som har sötaste barnen, finaste hemmet är den mest perfekta mamman/pappan osv...

Svar på tråden 16 år och GRAVID !