• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • Erya

Jag hoppas :P har värsta nedräkning till vecka 12... Alla säger ju att det går över då... annars vet jag många jag ska jaga runt för att de hittade på  :P

Vem vet, kanske tvillingar, ingen omöjlighet. Men jag är annars rätt trött av mig och hade ofta lätt huvudvärk förr också dock oftast för att jag drack för dåligt, vilket jag inte kan säga att jag gör nu :P

• Laliii
    Erya skrev 2012-07-20 13:20:24 följande:
    Jag hoppas :P har värsta nedräkning till vecka 12... Alla säger ju att det går över då... annars vet jag många jag ska jaga runt för att de hittade på  :P

Vem vet, kanske tvillingar, ingen omöjlighet. Men jag är annars rätt trött av mig och hade ofta lätt huvudvärk förr också dock oftast för att jag drack för dåligt, vilket jag inte kan säga att jag gör nu :P
    Hoppas verkligen att d går över tills dess! :) Tröttheten har jag med, sover mest hela tiden känns d som haha
  • Timelo

Stort grattis till er alla - ska bli roligt att följas åt här :)

26 år, från Karlstad, lycklig sambo och BF 3 mars 2013 :)
  • Laliii
    Timelo skrev 2012-07-20 23:38:27 följande:
    Stort grattis till er alla - ska bli roligt att följas åt här :)
    26 år, från Karlstad, lycklig sambo och BF 3 mars 2013 :)

Grattis till dig med & välkommen :)
  • Erya

God morgon :)
    Idag har det varit en bra morgon än så länge, ingen direkt huvudvärk och inget illamående :)
    Sov större delen av natten (utan att ta alvedon) vilket var skönt.
    I går kväll var vi hos svärföräldrarna och åt middag, De drack vin och jag å sambon drack läsk/vatten (han kör :P) Jag hade lika kul även om jag inte drack :P

Idag vankas ett bröllop, ska bli kul, borde nog snart göra mig i ordning :P kl 15 börjar det. Hoppas att min goda hälsa håller i sig idag :D

• Joely

Kul att vi blir fler :) Hoppas du mår bättre snart Erya... Här är det relativt lugnt, ömma bröst och väldigt kissnödig. Vi ska på fest ikväll hoppas att ingen lägger märke till att jag inte dricker. Men det gör de säkert.. Bara för man är nygift så är alla så misstänksamma... Ursäkten blir att jag kör, men det är svårt att alltid dra den. Hur gör ni? Ha en bra dag!

26 år, från Linköping, gift och BF 24-26 mars 2013
  • Erya

Jag kör att jag mår lite dåligt, vilket jag visserligen gör :P
    Jag kan tyvärr inte säga att jag kör för jag har inget körkort, men annars är det ju en utmärkt anledning tycker jag :)

• Laliii

God morgon tjejer! Erya: vad bra att du mår bättre & ha så kul på bröllopet idag :) Joely: Haha, jag körde att jag gick på antibiotika kur pga öroninflamation. Haha :) Håller ju i 10 dagar =P Sen får man hitta på en annan. Vi är nygifta med så samma här! Jag går in i 8:de veckan imorgon. Mår väldigt bra måste jag säga, kanske för bra. Haha. Tröttheten kvarstår, kissnödheten lika så & ömma bröst :) Annars klarar jag mig! Planerna för dagen är filmmys än så länge, vädret i Stockholm har inte bestämt sig för om det ska vara sommar eller höst! Så kul att vi är fler nu :) Man behöver nog stödet från fler som går igenom d samma :) Om texten blir ihopsatt i detta inlägg så är d pga att jag skriver från mobilen!

• Maddi

Hänger med i denna grupp. Jag är bara i vecka 4+3, men enligt min sista mens första dag är jag i vecka 5+0, men det tror jag inte eftersom min ägglossning ligger lite senare.

Det är mitt första barn men min andra graviditet. Den 13/4 fick jag genomgå en skrapning då min kropp inte tog hand om det själv och det dog i vecka 6. Så jag kan inte känna någon direkt glädje över graviditeten, eftersom läget är ganska kritiskt. Så jag har inga större förhoppningar, tyvärr och kan ännu inte njuta av graviditeten än. Men jag hoppas den dagen kommer snart.

När jag gjorde testet blev det som mer "ok" och ringde min sambo, han blev glad. Denna orättvisan om man får ett till missfall eller inte..

• Nala02

Hej tjejer och grattis till alla Plus 
    Jag hoppar in här om det är okej.
    Väntar mitt första barn.
    BF 6 mars. Är nu i v.8  (7+5) och hoppas det ska gå hela vägen.
    Fick missfall i maj iår i vecka 5+1 men blev gravid direkt efteråt igen.

Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013