Kejo skrev 2012-07-24 13:42:53 följande:
Hänger på här jag med
34 år - bosatt i Stockholm. Väntar första barnet - beräknat till 22:a mars enligt graviditetskalendern - kan alltså vara helt fel
Är dock endast dämpat entusiastiskt ännu då vi har två mf bakom oss ganska nyligen (nov 2011 och feb 2012, 12:e resp 6:e veckan...) Håller tummarna att det går vägen denna gång.
Har inte så många symptom - spänner lite i brösten men det är nog allt.... Antar att det är positivt men det är klart att jag kan sakna de rejäla symptomen så att graviditeten verkligen *känns*
Men två positiva test känns ju verkligt nog, så jag kan nog avvara illamåendet ändå, haha.
Inskrivning 29/8 på Mama Mia Söder - hoppas att jag då också kan få en tid för ultraljud, vill ju inte behöva gå och oroa mig längre än nödvändigt. Hua, hela denna process är superläskig men jag ser fram emot att faktiskt kunna börja glädjas på riktigt åt detta.
Välkommen & grattis :)
Stockholmare här med :) Vilken vecka är du i?
Klart denna bebis ska stanna kvar, det håller vi alla tummar för ;) Jag är rätt så befriad från symptom, mår rätt så bra :) alla graviditeter är så olika! Uh ja! Vi ska göra KUB, mest för att just få en UL innan den rutinmässiga 17-20 veckan. Tycker att det är allt för sent för en första UL. Hoppas ni får en bra tid :)
Jag har nog börjat njuta lite mer nu än innan, det är inte mkt jag kan göra, bäst att njuta, vara avkopplad & göra d bästa man kan :) Naturen & kroppen sköter resten!
Ska bli kul att följas åt!