• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Anonym
    PumpkinQueen skrev 2012-09-06 11:57:25 följande:

...och på vilket sätt skulle du få det bättre genom att alla andra människor får mindre pengar i plånboken och antalet arbetslösa ökar?
    På vilket sätt fick jag det bättre med dessa höjningar? Blir fler arbetslösa om man inte sparkar på riktigt sjuka personer?

• Faber
    PumpkinQueen skrev 2012-09-06 11:45:37 följande:

I sådana fall är ju allt som DU sagt i den här tråden lögn. Eftersom dina åsikter inte delas av alla.

Blev det inte väldigt jobbigt nu? Foten i munnen
    Jag baserar mina åsikter på observationer.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym
    Faber skrev 2012-09-06 13:35:32 följande:
    och det gör ingen annan?
  • PumpkinQueen
    Anonym skrev 2012-09-06 13:23:11 följande:
    På vilket sätt fick jag det bättre med dessa höjningar? Blir fler arbetslösa om man inte sparkar på riktigt sjuka personer?

Så vi ska inte bry oss om att majoriteten får det bättre, utan majoriteten ska anpassa sig till dig? Det låter ju demokratiskt och bra.
  • PumpkinQueen
    Faber skrev 2012-09-06 13:35:32 följande:

Det gör väl alla.
  • Anonym
    PumpkinQueen skrev 2012-09-06 13:54:33 följande:

Så vi ska inte bry oss om att majoriteten får det bättre, utan majoriteten ska anpassa sig till dig? Det låter ju demokratiskt och bra.
    Hur får majoriteten det bättre? Man drar ner på skatterna på ett ställe men höjer på ett annat?
  • PumpkinQueen
    Anonym skrev 2012-09-06 14:12:18 följande:
    Hur får majoriteten det bättre? Man drar ner på skatterna på ett ställe men höjer på ett annat?
    Jag förstår inte vad du pratar om.

En förutsättning för att människor ska ha det bra, tycker jag är att de slipper bli bestulna på sina pengar.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-09-06 13:36:32 följande:
    och det gör ingen annan?
    Nej.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Knyttan

oj nu blev det blockpolitik av det hela, jag som tyckte att vi nästan lyckades komma fram till att diskutera feminism på ett någorlunda konstruktivt sätt och nu ska det dongas allians/sosse slentrianer i huvudet på varandra...
    Jag kan ge er en snabb resumé:
    alliansen vill att alla sjuka och gamla ska ligga och dö på gatorna, och att de arbetsföra utan jobb ska bli livegna trälar åt AF som sedan kedjar fast dem i källaren på ett telecomföretag.
    sossarna/ vänstern däremot tycker det är bra om ingen jobbar utom de riktigt rika som då ska ge bort 75% i lön till alla andra så de kan gå på bidrag.

Varsågod och diskutera, jag håller mig utanför, tack.

• nihka
    Faber skrev 2012-09-06 16:43:18 följande:
    Nej.
    Hahaha. Ja, det är inte första gången du går ut med att alla i hela världen är idioter - förutom du själv förstås. Vad jag inte begriper är vad du får ut av att sitta här och diskutera med alla vi andra som är så långt från din höga nivå.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!