• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • PumpkinQueen
    h8him skrev 2012-10-04 11:58:28 följande:
    Varför gör kvinnor som grupp inte det då? Varför rider du på hur samhället såg ut förr när kvinnor förtrycktes?

Kvinnor idag är som grupp inga offer. Men vissa väljer att se sig som såna. Deras val.

Jag kan inte uttala om om varför kvinnor som grupp gör som de gör, för jag är bara en individ och inte någon representant för hela Kvinskligheten.

Män idag är som grupp inte heller några offer, likt förbaskat väljer vissa att se sig som sådana.
  • h8him
    PumpkinQueen skrev 2012-10-04 13:00:07 följande:

Jag kan inte uttala om om varför kvinnor som grupp gör som de gör, för jag är bara en individ och inte någon representant för hela Kvinskligheten.

Män idag är som grupp inte heller några offer, likt förbaskat väljer vissa att se sig som sådana.
    Men du uttalar dig om hur kvinnor förmodligen blir dåligt bemötta i samhället i stort pga att de är just kvinnor. Hur kan du påstå det om du inte vet något om kvinnor som grupp?

Vilka män ser sig som offer? På vilket sätt? Förmodar att du inte kan svara på det heller utan bara kastar ur dig ännu en kommentar som helt saknar grund.
  • Element
    CMM skrev 2012-10-04 12:59:07 följande:
    Men det är mycket värre att köra ihjäl en stackars kvinna än en man? Det måste du väl ändå förstå?
    Om jag inte missminner mig har hon bytt till V sedan denna artikel skrevs.
  • PumpkinQueen
    h8him skrev 2012-10-04 13:04:52 följande:
    Men du uttalar dig om hur kvinnor förmodligen blir dåligt bemötta i samhället i stort pga att de är just kvinnor. Hur kan du påstå det om du inte vet något om kvinnor som grupp?

Vilka män ser sig som offer? På vilket sätt? Förmodar att du inte kan svara på det heller utan bara kastar ur dig ännu en kommentar som helt saknar grund.

Vad jag påstår är att din förklaring ("kvinnors DNA gör att de inte vill ha makt eller pengar, samt att de inte gillar att fiska, jaga eller laga bilar") verkar långsökt, och att det finns andra förklaringar som verkar mer rimliga.

De män som jag tänker när jag säger att vissa verkar se sig som offer, är de som bland annat skriver i den här tråden om att genusmaffian vill utrota alla kön och förtycka män till höger och vänster. Om du inte tillhör den gruppen behöver du inte ta åt dig.

• PumpkinQueen
    Element skrev 2012-10-04 12:54:28 följande:
    Dig har dom lyckats med, det låter som om du läser innantill.
    "Dom"? Vilka är "dom"?
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-10-04 12:56:45 följande:
    Omformulera

Människan saknar ju totalt kunskap och insikt och det är tydligt att hon inte skyr några medel för att driva sin genusagenda som ovanstående artikel visar.
    Ja, hon verkar vara lite av en tokfralla. På vilket sätt är det relevant?
  • h8him
    PumpkinQueen skrev 2012-10-04 13:31:02 följande:

Vad jag påstår är att din förklaring ("kvinnors DNA gör att de inte vill ha makt eller pengar, samt att de inte gillar att fiska, jaga eller laga bilar") verkar långsökt, och att det finns andra förklaringar som verkar mer rimliga.

De män som jag tänker när jag säger att vissa verkar se sig som offer, är de som bland annat skriver i den här tråden om att genusmaffian vill utrota alla kön och förtycka män till höger och vänster. Om du inte tillhör den gruppen behöver du inte ta åt dig.

Oj, nu tar du ut påhoppen rejält! Citera var jag har skrivit det du påstår är du snäll!

Oj, hatar du hela gruppen män eller bara de som anser att man har olika förutsättningar när man har olika kön?
  • PumpkinQueen
    CMM skrev 2012-10-04 12:59:07 följande:
    Men det är mycket värre att köra ihjäl en stackars kvinna än en man? Det måste du väl ändå förstå?

Ojoj, vilken varm och mysig offerkofta du verkar ha.
  • PumpkinQueen
    h8him skrev 2012-10-04 13:35:05 följande:
    Oj, nu tar du ut påhoppen rejält! Citera var jag har skrivit det du påstår är du snäll!

Oj, hatar du hela gruppen män eller bara de som anser att man har olika förutsättningar när man har olika kön?

Så du tycker inte att det är biologin som avgör att kvinnor och män gör olika saker? I sådana fall behöver du ju inte argumentera för det.

Jag hatar ingen individ utan att den personligen har gjort sig förtjänt av det. Alltså hatar jag verken kvinnor eller män, som grupp.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!