• Fruhn

Äggdonation höst/vinter 2012

Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)

• Svar på tråden Äggdonation höst/vinter 2012
  • Puh76

Fruhn : Det gick bra. Vi var där i 3 timmar. Nu är det bara väntan.

• lillamillan
    Puh76 skrev 2012-08-17 08:13:29 följande:
    Fruhn : Det gick bra. Vi var där i 3 timmar. Nu är det bara väntan.

Oj det va ett långt samtal. Vårt varade bara i en timme. Skönt att det e över nu i alla fall.
  • Puh76

lillamillan: Jo vi pratade ca en timme var och en och sedan tillsammans 30 min.

• lillamillan
    Puh76 skrev 2012-08-17 12:47:25 följande:
    lillamillan: Jo vi pratade ca en timme var och en och sedan tillsammans 30 min.

Ja då förstår jag att det drar ut på tiden. Vi satt ju bara tillsammans i 1 timme sen va det klart.
  • Puh76

Varför är det så olika? De måste ju gå efter samma regler.

• Fruhn

Galet! De ringde i veckan vi har en donator! Jag ska in v.40!! Det är i stort sett 6 veckor bara. Jag var så förberedd på att det skulle ta längre tid att jag är fortfarande chockad. Men vi är överlyckliga. Dessutom är vi par nr ett, på första försöket. Nyp mig någon :)
    På tisdag ska jag ta den långtidsverkande sprutan, så får vi se om den funkar på mig..
    Gaaaaaaah!
    :)

• lillamillan
    Fruhn skrev 2012-08-17 18:22:02 följande:
    Galet! De ringde i veckan vi har en donator! Jag ska in v.40!! Det är i stort sett 6 veckor bara. Jag var så förberedd på att det skulle ta längre tid att jag är fortfarande chockad. Men vi är överlyckliga. Dessutom är vi par nr ett, på första försöket. Nyp mig någon :)
    På tisdag ska jag ta den långtidsverkande sprutan, så får vi se om den funkar på mig..
    Gaaaaaaah!
    :)

Åååå stort grattis!!!

Vart går du? Själv tillhör vi huddinge. Tar man en nedregleringsspruta bara för att synka ihop sig eller är det oxå olika o olika landsting. Hade ju varit kanon att slippa nässpray.
  • Fruhn

Jag tillhör också Huddinge :) När jag hämtade ut sprutan ville tjejen på apoteket knappt lämna ut den, hon tyckte det var konstigt att jag skulle ha något som främst används vid prostatacancer.. Fick lova att dubbelkolla med min läkare på måndag att jag fått rätt.

• lillamillan
    Fruhn skrev 2012-08-17 20:49:13 följande:
    Jag tillhör också Huddinge :) När jag hämtade ut sprutan ville tjejen på apoteket knappt lämna ut den, hon tyckte det var konstigt att jag skulle ha något som främst används vid prostatacancer.. Fick lova att dubbelkolla med min läkare på måndag att jag fått rätt.

Vad har de lagt upp för medicinering för din del, och kommer donatorn att köra långa eller korta beh vet du det? E så nyfiken eftersom vi inte fått någon info alls om hur det ska gå till. Syrran måste ju bli godkänd först. Men mycket som snurrar i skallen.
Svar på tråden Äggdonation höst/vinter 2012