Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Puh76: gick kuratorssamtalet bra?
Fruhn : Det gick bra. Vi var där i 3 timmar. Nu är det bara väntan.
lillamillan: Jo vi pratade ca en timme var och en och sedan tillsammans 30 min.
Varför är det så olika? De måste ju gå efter samma regler.
Galet! De ringde i veckan vi har en donator! Jag ska in v.40!! Det är i stort sett 6 veckor bara. Jag var så förberedd på att det skulle ta längre tid att jag är fortfarande chockad. Men vi är överlyckliga. Dessutom är vi par nr ett, på första försöket. Nyp mig någon :)
På tisdag ska jag ta den långtidsverkande sprutan, så får vi se om den funkar på mig..
Gaaaaaaah!
:)
Jag tillhör också Huddinge :) När jag hämtade ut sprutan ville tjejen på apoteket knappt lämna ut den, hon tyckte det var konstigt att jag skulle ha något som främst används vid prostatacancer.. Fick lova att dubbelkolla med min läkare på måndag att jag fått rätt.