Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Tack för lyckoönskningarna de värmer
Allt gick bra och det gick fort! Efter att vi blivit uppropade tog de allt som allt 15-20min. Eskimån klarade upptiningen galant och är nu i säkert förvar ;) nu är de bara att vänta på att få göra testet...all denna väntan haha.
Puh76: nej, vi satt med båda hela tiden. Men olika kuratorer jobbar kanske olika. Försök att tänka att kuratorn faktiskt är där för att hjälpa er i den här processen. Om ni är väldigt nervösa kan det också vara ganska skönt att säga det på en gång, då gör de säkert något för att lätta på stämningen. Att man är nervös tänker jag också är ett tecken på hur mycket det betyder för en, något de nog ser som positivt :)
Efter tyckte jag att det var skönt att veta stt man har någonstans att vända sig om man behöver någon form av samtalsstöd.
Ewa00: skönt att höra att det gick bra. Förstår att väntan är frustrerande. Hoppas hoppas!!
Lillamillan: tummar hålles för er också! Klart ni blir godkända!
Hej
Hoppas att det är okej att jag flyttar in här
Vi ska göra vårt första äggdonationsförsök i v 36, alltså första veckan i september.
Jag sprayar för fullt nu och ska börja med progynon den 23 augusti.
Förra gången vi skulle gjort vårt första försök var vi mottarepar nr 2 och fick tillslut inte ägg då det var dags för insättning så jag var helt slut och så ledsen men vet nu precis hur det är att ta alla hormoner..
Att vara mottarepar 2 var ingen hit kan jag säga..
Kinya: nej, eventuella antalet ägg bestämmer inte tiden, det är kötiden som gäller.
Tack! Det hoppas jag med :)
Najoj23: välkommen! Så kul att det är flera som är i olika faser i tråden, då kan man få matnyttig information och peppning!
Fruhn: tänkte svara på ditt inlägg om att fortsätta försöka på egen hand. Vi kommer definitivt att fortsätta försöka! Jag har också fått ett tidigt missfall innan jag visste något om värdena och vet hur tungt det är. Trots att vi vet att oddsen är dåliga har vi ändå hopp om att det finns någon liten chans, man ha ju hört talas om en del som lyckas. Det kommer ju också dröja ett tag för oss innan det blir dags. Jag förstår din oro inför att bli av med kötiden, om jag själv blev gravid skulle jag hålla på det så länge som möjligt p.g.a risken för missfall.