Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)

Nahoj23: 5celler betyder ju inte att det e dåligt. Embryot utvecklas ju sakta hela tiden och du vet ju inte om den 5e cellen precis bildats. finns ju ingen magisk gräns att nu har det gått exakt två dygn så nu blir det 4 celler! Oroa dig inte för antalet celler på embryot, finns ju massa solskenshistoriet om de som fått 2 celliga tbx å blivit gravida. Å ska du ta reda på riktig fakta och inte bara spekuleringar och gissningar ska du Googla på trovärdiga sidor och inte haka upp dig så mycket på vad alla här inne tycker och tror. Forskning och beprövad erfarenhet slår spekulationer med hästlängder. Oroa dig inte och njut så länge det varar. Du bär på ett befruktat embryo, och så länge du inte fått mens ska du ju se dig som "gravid". Håller tummarna för dig!

Nagoj23: nu har halva tiden gått :) snart testdags.
För mig känns tiden ömsom seg som kola och ömsom som den flyger förbi :) Men nu är det bara 1 1/2 vecka kvar till insättning (förutsatt att allt rullar på). Spralligt!!
Märker ännu inga biverkningar av Progynon, men jag har ju bara ätit den sedan i måndags.
Hoppas det går bra för er alla!!
Nahoj23: Det är allra första insättningen för oss, om allt går som det ska är det färska ägg. Har förstått efter din åktur att man kan behöva vara förberedd på allt möjligt.. Vi går på Huddinge. Tycker att det fungerat bra. Deras koordinator är suverän.
Håller tummarna för dig!
Hej alla
Nu har det gått 8 dagar och jag tror inte riktigt på detta. Känner inget längre, alla symptom är som bortblåsta och det enda jag har är lite ont i brösten men det kan lika gärna vara hormonerna. Så den förnuftiga sidan av mig säger att det inte blir något och att jag ska ta det med ro och vänta till testdag nästa vecka på torsdag, men inom mig är jag redan ledsen och förtvivlad. Det kan man nog kanske inte hjälpa...
Nahoj23: misströsta inte, åtminstone för min del kändes misslyckat och lyckat försök precis likadant i kroppen.
Skillnaden i symtom kom först cirka 2-3 veckor efter testdatum.
Jag håller tummarna!
/Dustpuppy