Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Tack Sharika, hoppas det går bra för er också, att donatorn plockas på många fina ägg! Det här är vårt första försök och vi var helt inställda på att vi skulle bli mottagarpar 2 men vi blev par nr 1 :)
Börjar bli väldigt sprallig och förväntansfull nu! Ska in på VU imorgon för att kolla slemhinnan :) Hoppas allt flyter på!
På SU går det mot att man bara ska göra FET och de ska avpolletera ET för att de är svåra att koordinera.
Jag fick ett fryst ägg denna gång och även om jag helst vill ha färska kan jag inte bli lovad det. Tyvärr.
Sharika: det gick bra vul för mig också och 8mm även här :) Ska få besked innan helgen hur det ser ut inför nästa vecka! Så spännande. Vad är det med progesteronet du ej gillar? Är första försöket överhuvudtaget för mig så jag är lost.. Lycka till!!
Vi hade först planerat att börja behandlingen 28 september så jag skulle få mens. Men för en vecka sedan fick jag mail från kliniken med ämnet:
URGENT!!!!!! Vi var tvugna att skjuta på behandlingen 4 dagar och därför skulle jag äta hormoner som sköt upp mensen. De mailade och ringde mitt mobilsvar två gånger, så det var verkligen angeläget. Jag gissar att donatorn hade fårr förhinder just de dagar som vi hade beräknat att hon skulle ha äggplock eller något annat som hindrar behandlingen.
Jag gjorde som de sa, men tyvärr har jag nu två dagar i rad haft tecken på att min mens är på väg redan. Mensvärk och spotting. Har en känsla av att den kommer inatt för i eftermiddag har det varit som värst....
Jäkla skit. Jag antar att vi kommer att behöva skjuta fram vår behandling. Jag är lite orolig att donatorn inte kommer vilja börja om. Isåfall måste vi vänta till vi blir matchade med en ny donator juh... typiskt verkligen!
Suck