• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Polsatjej

Vad irriterande att Mikalea vann!
    Trodde att det skulle bli Ida som fick åka hem, Tyckte Nannys dans verkade bättre, men vad kan jag om dans... ;) Höll i alla fall på Ida.

Tycker det är dumt att Lotta ska sitta i jurryn, hon är ju med så mycket i huset, lätt att skaffa sig favoriter då...

• Lörpa

Tycker Michaela och Fredrik var bäst och förtjänade att vinna. Ida hade ett klart starkare solo än Nanny. Så jag är suuupernöjd över gårdagen.

• Mary Cherry

Men vad är det med de genomfula kläderna de har när de dansar disco? Först Junior förra året och nu Ida. *spysmile*

• MosterMaggi

Men SaCaNiTi: är det inte genant för Ida att de filmar allt i huset - även i mörkret i sovsalarna? :P Jag skulle väl inte tycke det var helkul att tv visar under vems täcke jag kryper ned... Förutom att det faktum att det känns lite väl snaskigt från tv3:s sida, som att de drar åt Big Brother-hållet. *bläk*

Min favvo av deltagarna. om man bortser från dansen - är Sean. Jag har svårt att hålla mig för skratt när han kör sin lite skruvade humor. Och han har ett STORT hjärta, den killen.

• Indlas

Vem åkte ut i The Challenge igår? Missade ju avsnittet och kan inte hålla mig tills ikväll för att se vem det var.

• cege

Har just kollat gårdagens avsnitt ( var borta så jag spelade in) och jag blir så trött på Mikaela Hon gör ju inget annat än gnäller som den värsta 6-åring!!!

• cege

Jag tycker synd om Fredrik hoppas Mikaela åker ut snart.

• Stampe

Missade gårdagens avsnitt, någon som vill ge en kortfattad uppdatering?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!