• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Mary Cherry

En grej som jag inte har fattat; om Ilan åker ut på söndag är ju både Madde och Emmi kvar, utan danspartner, rent teoretiskt skulle det alltså kunna bli så att det bara är tjejer, eller killar, kvar i slutet. Tänker jag helt fel?

• Vackerpingla
    Mary Cherry:

Jag har också funderat på det där.. Men det kanske bara är Emmie och Madde som tävlar mot varann om vem som ska dansa med Ilan??
    Måste ju vara så.
  • Mary Cherry

Kanske, fast jag har fattat det som att alla tre ska battla.

• Lissy

Har också funderat på det.
    Jag tyckte de sa att en av de TRE som battlar åker ut.

• KikiBoo

oh fy vad spännade,.. jag hoppas juh självklart att Hannes och Karro går vidare..

• rödbetan

Kanske inte de jobbar som par i slutet eller så.. annars kanske Emmie och Madde får köära challenge mot varandra och sedan ytterligare än gång.

• KikiBoo

stackars Sofie.. Men hon kommer att rocka på söndag. Hejja sofie
    Ska bli kul och se gruppkoregrafin å

• pattisza

Jo skall bli väldigt kul att se vad killarna får ihop.
    Tjejernas blir nog bra. tyckte det var synd att Madde o Emmie fick skit för att de varit borta ngr timmar bara.
    Synd att Emmie och Ilan kom av sig, det började ju så bra.

• Vackerpingla

Men nu vart det ju så att alla 3 battlar och det kan bli så att två tjejer blir ett par Spännande!!

Tyckte verkligen att det var jämt i utgallringen idag.. Men på något sätt så tyckte jag att Karro å Hannes var bäst!!

Stackars Sofie när Tomas är sjuk Men hon kommer äga tror ja.. Hon är ju charmigast av alla i lägenheten!!

• Samantha

Vet någon vad låten heter som Hugo och sara ska dansa till? Den är av Janet Jacksson!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!