• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

... är det inte "It´s all for you" från Velvet Rope-plattan? har skivan den är urbra men ids inte gå och kolla just nu.

• Sammet

Tur att denhär tråden finns Jag har bara sett ett avsnitt denna veckan...
    Får Sofie tävla ensam på söndag alltså?
    Visst är hon så härlig
    Jag tror att det är henne som domare Marklund vill krama, som man ser att han säger på reklamen inför söndag.

• Mary Cherry

Jag tyckte Ilan och Emmi var det bättre paret igår, Hannes och Karro hade ingen utstrålning, tycker inte Karro har det när hon dansar i par, i söndags när hon dansade själv var hon däremot grym!

• KikiBoo

har dom slutat visa repsriserna?? det brukade väl gå på lördagarna? Eller är det ett aprilskämt

• Lovely Rita

Ja, jag satt bänkad. Vad är det här?!

• Sammet

Jag har också väntat på repris, men tji fick jag...

• KikiBoo

Jag som missade måndagens och onsdagens avsnitt
    nåja...

• MEJG

Jag tittar förbi här och läser runt lite.
    Är inget stort fan av Floor Filler men dom är grymt duktiga dansare allihopa.
    Hoppas dock att det går bra för Sofie eftersom hon är hälsing som jag

• rebmetpes

va roligt, jag hittade den här tråden nu :)
    jag brukar oxå kolla på FF, typ alla *ler*
    jobbar kvällar, men spelar in.
    jag håller mest på Thomas och Sofie, för dom verkar så härliga :)

• cege

Ja Thomas o Sofie är för mysiga Synd om Thomas som är sjuk men jag tror Sofie fixar det gallant.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!