• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

all right men nu måste jag få babbla lite här!
    kolla här från tv3:s sida =>
    1. här saxar jag från puffen för dagens avsnitt: "veckans expert Sabina Dalfjäll ska koreografera större delen av deltagarnas streetnummer."
    2. här saxar jag från sidan om vad alla förra årets deltagare gör: "Suzanna Asovic (...) Assisterar systern och koreografen Sabina Dahlfjäll ganska mycket."
    3. "Adena Asovic Gör idag: Undervisar på Laising dansskola där hon vikarierar för Jonas Göthberg från årets Floor Filler."

*TADA* :

Sen har jag fått nys på följande skvaller: Systrarna Suzie och Adena är tjänis och har dansat tillsammans med Sara Zancotti som är med i årets vända. *hihihihi*

• Veran

Hmmmm intressant .
    Kul info Mostermaggi....

Jag vet vem som ryker nästa gång men det ska inte spoilas här va?

• MosterMaggi

JOOOOOOOOOOOOeeh jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR att läsa i facit! Messa mig vetja? De andra vill nog ha sitt kvar till på söndag!

• Veran

Ja Sofie är riktigt charmig, och en duktig dansare!

• Elli

ikväll ska jag åka och se på live-inspelningen av floor filler,,,,ska verkligen bli kul!!!!

(sorry om jag bara hoppade in i er tråd, men ville bara berätta det!!)

• MosterMaggi

>Elli - vad KUUUUUUUL! Berätta ALLT sen?? Nää då jag skojar bara jag vet att ni får lova att vara knäpptysta.

• Polsatjej

Stackars Madde igår...
    Hoppas det går bra för henne och Ilan idag. Heja heja!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!