• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Dinturiel

Tomas var sjuk och fick inte tævla. Gud va kul før Sofie, hon ville ju egentligen inte gå upp sjælv.

• smulan76

jag tror inte Sofie och tomas fått högst poäng om han hade varit med, för det såg inte så himla bra ut när han dansade, inte hans stil direkt!

• Barn nr2

GRATTIS till Sofie och jag tyckte att det var skönt att Emmie åkte jag tyckte inte att hon förmedlade något.

Caroliina och Hannes verkar ha tapppat stinget.

Jag hoppas att Tomas och Sofie vinner vi får väl se.

• Sammet

"Vad var det jag sa:" Det var Sofie som domareHans ville krama i söndags

Hejja Sofie!!!...och Tomas förståss.

• MEJG

Läste att nån skrivit tidigare att Sofie inte skulle fått så bra poäng och vunnit om Tomas varit med.
    Men så var det ju förra veckan oxå, hon den där Karolina fick ju jättebra poäng och det berodde kanske oxå på att hon dansade ensam...

Jag personligen tycker inte att man ska döma någon, dom är duktiga dansare allihopa men alla danser passar ju inte alla.
    Det måste man ju förstå.

• Sammet

Fast jag menade verkligen att hejja på BÅDE Tomas och Sofie

• pattisza

Jag måste inte få en huvudroll. jag är nöjd med att vara träd i bakgrunden. Eller nåt sånt sa Sofie. Hon är ju bara för go!

• KikiBoo

Jag missade gårdagens avsnitt. som vanligt då
    Nån som vill vara söt och samanfatta lite kort?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!