• Anonym (Trådskaparen)

Är jag psykopat?

Jag vet inte varför jag skriver det här. Jag känner bara att jag bara måste få skriva av mig. Jag är en player och jag har en tendens att träffa klubbtjejer och bli tillsammans med dem i 1 - 4 veckor. Ljuga för kvinnor kommer naturligt för mig och det har jag alltid gjort. Ärligt talat så bryr jag mig inte om kvinnor, jag ser dem som redskap som jag kan utnyttja och trycka ner psykiskt.

Som sagt, jag har en tendens att träffa klubbtjejer och jag låtsas vara den perfekta killen för dem. Väldigt ofta så vill dem träffas igen, och det är då jag börjar min process. Jag gör allt som den där perfekta pojkvännen skulle kunna göra, allt från simpla till mer komplicerade saker. Men när jag väl tröttnar på tjejen (1 - 4 veckor) så träffar jag en ny klubbtjej och ser till att få ligga med denna, men det räcker inte för mig. För här kommer poängen - jag skickar ett sms till den andra tjejen som jag "har något på gång med" att hon borde komma över för jag har något att berätta, och 9 av 10 gånger så kommer hon. Hon förväntar sig något bra, men hon går in och ser mig ligga med en ny, främmande tjej som jag precis har raggat upp.
    När hennes tårar kommer så fylls jag av en extrem glädje och en känsla som får mig att känna mig vid liv. I vanliga fall så känner jag inte mycket, förutom ilska och frustration då och då. Glädje känner jag inte ofta, och jag fejkar nästan alltid när jag skrattar. I alla fall, tjejerna brukar reagera på två sätt;
    1. Hon stannar kvar och skriker på mig. Ibland lämnar den andra tjejen och skäller på mig eller så skrattar hon bara åt offret.
    2. Hon störtar ut från rummet helt förstörd medan jag och den andra tjejen fortsätter.
    Vad som händer sen är att jag gör precis samma sak med den nya tjejen -- träffar en ny tjej, är otrogen och fortsätter igen. Det är som en drog för mig, att få förstöra en kvinna psykiskt.

Här är frågan... varför är jag sån? Det enda som får mig att inte tro att jag är psykopat är för att jag själv är medveten om det här. Ja, jag ser mig själv som en bättre människa än andra av olika anledningar, det nekar jag inte till, men jag skulle aldrig kunna skada någon fysiskt. Det enda jag gör är att jag förstöra någon psykiskt.

Manliga vänner har jag gott om och dem trycker jag inte ner, utan det är endast kvinnor -- speciellt klubbtjejer jag gör så här mot. Som sagt, jag vet inte varför jag skriver det här, var bara tvungen att skriva det här efter ännu en lyckad kväll.

• Svar på tråden Är jag psykopat?
  • Anonym (Nebula)

Du ar hemligt kar i din mamma och vill ligga med henne, men eftersom du ej kan erkanna detta for dig sjalv (vilket jag kan forsta da det ar ganska bisarrt) sa har du blivit sa bitter och kvinnohatande att du "straffar" andra kvinnor for att tillfalligt kanna dig battre och som att du har kontroll. Det kommer dock aldrig att ta bort halet i ditt hjarta, halet du vill fylla med din mammas fysiska karlek. Du borde nog uppsoka en psykolog for att reda ut denna mamma-karlek

• Anonym (Trådskaparen)

Jag har svårt att tro på din teori. Den låter till och med overklig. Till att börja med så har jag ingen vidare nära relation till min mor. Vi är inte ovänner och vi träffas två - tre gånger per år, men jag varken hatar henne eller vill sätta på henne.

Jag har heller inget större kvinnohat, även fast man kan tro det när man läser mitt inlägg. Jag känner bara inget för kvinnor, förutom en viss attraktion. Däremot så hatar jag överdrivet glada människor.

• Anonym

Dags å testa män låter det som, du förnekar att du är lagd åt andra hållet ;)

• Anonym (Nebula)
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-09-28 04:24:20 följande:
    Jag har svårt att tro på din teori. Den låter till och med overklig. Till att börja med så har jag ingen vidare nära relation till min mor. Vi är inte ovänner och vi träffas två - tre gånger per år, men jag varken hatar henne eller vill sätta på henne.

Jag har heller inget större kvinnohat, även fast man kan tro det när man läser mitt inlägg. Jag känner bara inget för kvinnor, förutom en viss attraktion. Däremot så hatar jag överdrivet glada människor.

Detta bekraftar ju enbart min teori annu mer! Du har aldrig fatt den karlek du velat ha av din mamma, straffar kvinnor for det och avskyr glada manniskor  - for i din varld ar dom glada for att deras mamma alskar dom - och det gor dig arg. For du vill ha din mammas karlek. Klassiska mommy-issues!
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Nebula) skrev 2012-09-28 04:31:08 följande:

Detta bekraftar ju enbart min teori annu mer! Du har aldrig fatt den karlek du velat ha av din mamma, straffar kvinnor for det och avskyr glada manniskor  - for i din varld ar dom glada for att deras mamma alskar dom - och det gor dig arg. For du vill ha din mammas karlek. Klassiska mommy-issues!
    Jag har fortfarande svårt att tro det. Jag har aldrig behövt mina föräldrar som andra. Mina syskon träffar mina föräldrar rätt ofta och lever normala liv, men jag är undantaget. Jag har varken behov av att träffa min far eller mor, och ärligt talat så träffar jag dem endast för att jag ska göra det, för att samhällets oskrivna regler kräver att jag håller kontakt med mina föräldrar.
  • Anonym (Nebula)

Ofta nar man lider av oidipuskomplex sa kanner man visst agg mot pappan for att man vill vara med mamman och om din mamma da valt att vara med din pappa sa ar det ju sjalvklart att du tagit avstand fran bada da du pa en omedveten niva kanner dig sviken.. Eller sa ar du gay helt enkelt!

• Anonym (Trådskaparen)

Det går fortfarande inte ihop. Jag har aldrig haft en nära relation till mina föräldrar för att dem inte har brytt sig om mig lika mycket som dem brydde sig om mina syskon. Men jag som person behöver inte heller kärlek från mina föräldrar, och jag ser det till och med som en svaghet. Att ens påstå att jag vill ha sexuellt umgänge med min mor är ju bara löjligt.

Gay är jag verkligen inte. Jag känner ingen som helst attraktion av män.

• mysm0nstret

du kanske vill sätta dom på plats. du kanske fått känslan av att tjejer tror att du är bättre än andra just på krogen. och att då sätta dom på plats ger dig tillfredsställelse?

• sextiotalist

Inte är det en handlande som man förväntar sig av en man med empati och hjärta precis. Psykopat vet jag inte, men klart pyskopatiska drag. 
    Men du verkar trivas med det, men du kan få en käftsmäll tillbaka närhelst du minst anar det, kanske av en klubbtjej av samma skrot och korn som dig.
    Jag anar bland dessa klubbtjejer så kan det finnas både en och annan kvinna, men båda skärpt hjärna och rejält med skinn på näsan, som kan genomskåda ditt spel.

• Anonym (Trådskaparen)
    sextiotalist skrev 2012-09-28 17:34:05 följande:
    Inte är det en handlande som man förväntar sig av en man med empati och hjärta precis. Psykopat vet jag inte, men klart pyskopatiska drag. 
    Men du verkar trivas med det, men du kan få en käftsmäll tillbaka närhelst du minst anar det, kanske av en klubbtjej av samma skrot och korn som dig.
    Jag anar bland dessa klubbtjejer så kan det finnas både en och annan kvinna, men båda skärpt hjärna och rejält med skinn på näsan, som kan genomskåda ditt spel.
    Jag har inga problem med det, den saken är säker. Men jag förstår ändå att det här är inte ett normalt beteende och skulle vilja veta varför jag är sån här.
Svar på tråden Är jag psykopat?