• Anonym (Trådskaparen)

Är jag psykopat?

Jag vet inte varför jag skriver det här. Jag känner bara att jag bara måste få skriva av mig. Jag är en player och jag har en tendens att träffa klubbtjejer och bli tillsammans med dem i 1 - 4 veckor. Ljuga för kvinnor kommer naturligt för mig och det har jag alltid gjort. Ärligt talat så bryr jag mig inte om kvinnor, jag ser dem som redskap som jag kan utnyttja och trycka ner psykiskt.

Som sagt, jag har en tendens att träffa klubbtjejer och jag låtsas vara den perfekta killen för dem. Väldigt ofta så vill dem träffas igen, och det är då jag börjar min process. Jag gör allt som den där perfekta pojkvännen skulle kunna göra, allt från simpla till mer komplicerade saker. Men när jag väl tröttnar på tjejen (1 - 4 veckor) så träffar jag en ny klubbtjej och ser till att få ligga med denna, men det räcker inte för mig. För här kommer poängen - jag skickar ett sms till den andra tjejen som jag "har något på gång med" att hon borde komma över för jag har något att berätta, och 9 av 10 gånger så kommer hon. Hon förväntar sig något bra, men hon går in och ser mig ligga med en ny, främmande tjej som jag precis har raggat upp.
    När hennes tårar kommer så fylls jag av en extrem glädje och en känsla som får mig att känna mig vid liv. I vanliga fall så känner jag inte mycket, förutom ilska och frustration då och då. Glädje känner jag inte ofta, och jag fejkar nästan alltid när jag skrattar. I alla fall, tjejerna brukar reagera på två sätt;
    1. Hon stannar kvar och skriker på mig. Ibland lämnar den andra tjejen och skäller på mig eller så skrattar hon bara åt offret.
    2. Hon störtar ut från rummet helt förstörd medan jag och den andra tjejen fortsätter.
    Vad som händer sen är att jag gör precis samma sak med den nya tjejen -- träffar en ny tjej, är otrogen och fortsätter igen. Det är som en drog för mig, att få förstöra en kvinna psykiskt.

Här är frågan... varför är jag sån? Det enda som får mig att inte tro att jag är psykopat är för att jag själv är medveten om det här. Ja, jag ser mig själv som en bättre människa än andra av olika anledningar, det nekar jag inte till, men jag skulle aldrig kunna skada någon fysiskt. Det enda jag gör är att jag förstöra någon psykiskt.

Manliga vänner har jag gott om och dem trycker jag inte ner, utan det är endast kvinnor -- speciellt klubbtjejer jag gör så här mot. Som sagt, jag vet inte varför jag skriver det här, var bara tvungen att skriva det här efter ännu en lyckad kväll.

• Svar på tråden Är jag psykopat?
  • pLeNa84

Har bara läst Ts, det verkar som att du vill hämnas din supande pappa och ointresserade mamma.. Känns inte som om du fått någon uppmärksamhet som barn och nu utnyttjar du det med dessa tjejer..
    Uppmärksamhet verkar du ju få pga ditt utseende eftersom du får med så mycket tjejer hem.
    Men egentligen är det inte dom du vill ha den från utan dina föräldrars uppmärksamhet. Dom har säkert inte varit särskilt kärvänliga mot varandra heller om det funnits alkoholproblem och annat i familjen.. Så där har du antagligen fått din skeva bild på hur kärlek ska vara.
    Sök hjälp ts, och lycka till!

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-05 19:10:44 följande:
    Vad får dig att tro det?
    Bland annat då det kommer till ditt uppmärksamhetssökande.  Du vill att din förre kk ska komma och se dig ha sex med en annan tjej. Du verkar söka efter uppmärksamhet.  Och det är vad Attention whores gör.  
  • Anonym (Trådskaparen)
    pLeNa84 skrev 2012-10-06 14:46:54 följande:
    Har bara läst Ts, det verkar som att du vill hämnas din supande pappa och ointresserade mamma.. Känns inte som om du fått någon uppmärksamhet som barn och nu utnyttjar du det med dessa tjejer..
    Uppmärksamhet verkar du ju få pga ditt utseende eftersom du får med så mycket tjejer hem.
    Men egentligen är det inte dom du vill ha den från utan dina föräldrars uppmärksamhet. Dom har säkert inte varit särskilt kärvänliga mot varandra heller om det funnits alkoholproblem och annat i familjen.. Så där har du antagligen fått din skeva bild på hur kärlek ska vara.
    Sök hjälp ts, och lycka till!
    Vill bara klargöra en sak: jag får inte hem varenda tjej jag pratar med. Men varför skulle jag vilja hämnas på mina föräldrar då jag inte ens bryr mig om dom idag? Jag menar, jag pratar knappt ens med dom idag. Men intressant teori.
    adaeze skrev 2012-10-06 08:34:32 följande:
    Nä det räknas inte... Det som räknas är ju hur du skulle reagera om de inte blev varken ledsna eller arga när de såg dig vara otrogen, för eftersom du blir glad när de blir ledsna så betyder ju det att du bryr dig, fast på "fel" sätt
    Måste säga än en gång att jag har ingen aning om hur jag hade reagerat. Men jag hade nog blivit arg. Så mycket jobb och sen ingen reaktion från tjejens sida.
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-06 19:57:30 följande:
    Jag har inget intresse av att bli tillsammans med någon, så jag vet faktiskt inte.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-07 00:11:58 följande:

Men vad finner du attraktivt hos en tjej( i hennes personliga egenskaper)?
    Du skrev tidigare om att bli tillsammans med någon och att ha en "vanlig" relation - hur tänker du om den möjliga personen?? 
    Jag skrev även att jag vill ha ett normalt liv med normala problem. Men jag vet att jag aldrig kommer få det. Jag försöker inte ens tänka på det då jag inte vill att mitt potentiella barn i framtiden ska få samma uppväxt som jag.
    Men jag har aldrig tänkt på min drömkvinna direkt. Jag gillar inte ens kvinnors personlighet, bara tjöt om pengar, gullande och är allmänt tråkiga. Men sen måste jag erkänna att jag endast träffar naiva flickebarn som tror att livet är en enda stor fest och att regnbågar skiter pengar.

Men om jag måste säga något så ska hon vara förstående och kunna prata om riktiga saker. Inte om vilka rövhål hennes jobbarkompisar är, eller att hennes syster är en idiot för hon inte ville följa med och handla kläder.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-10-07 00:37:47 följande:

Så ytliga går egentligen inte hem hos dig. Hur är det med kompisar - har du nära relationer med andra killar o tjejer, som inte är potentiella partners el sexuella kontakter?

Vill också bara tillägga att det är schysst att du hänger kvar i tråden trots att inte alla skrivit så schyssta inlägg. :)  
    Jag har endast manliga vänner. Jag har försökt att skaffa kvinnliga vänner innan, men det slutar alltid likadant; jag tröttnar helt och hållet och bryter kontakten med dom. Men det händer titt som tätt att jag umgås med mina vänners kvinnliga bekanta på fester, men jag antar att det inte räknas?

Och det är inga problem. Jag bryr mig inte direkt om dom bittra människorna som skriver i den här tråden.
  • Anonym (Trådskaparen)

Med bittra så menar jag dom som letar efter bråk eller tror att jag hittar på etc.

• ciasim

Tycker det låter fruktansvärt. Blir illa berörd av denna hjärtlöshet. Men. Du är modig som vågar skriva om det här.
    Antingen vill du ha en kick till genom att skriva om ditt beteende här. Många kvinnor läser familjeliv

Svar på tråden Är jag psykopat?