• Anonym (Trådskaparen)

Är jag psykopat?

Jag vet inte varför jag skriver det här. Jag känner bara att jag bara måste få skriva av mig. Jag är en player och jag har en tendens att träffa klubbtjejer och bli tillsammans med dem i 1 - 4 veckor. Ljuga för kvinnor kommer naturligt för mig och det har jag alltid gjort. Ärligt talat så bryr jag mig inte om kvinnor, jag ser dem som redskap som jag kan utnyttja och trycka ner psykiskt.

Som sagt, jag har en tendens att träffa klubbtjejer och jag låtsas vara den perfekta killen för dem. Väldigt ofta så vill dem träffas igen, och det är då jag börjar min process. Jag gör allt som den där perfekta pojkvännen skulle kunna göra, allt från simpla till mer komplicerade saker. Men när jag väl tröttnar på tjejen (1 - 4 veckor) så träffar jag en ny klubbtjej och ser till att få ligga med denna, men det räcker inte för mig. För här kommer poängen - jag skickar ett sms till den andra tjejen som jag "har något på gång med" att hon borde komma över för jag har något att berätta, och 9 av 10 gånger så kommer hon. Hon förväntar sig något bra, men hon går in och ser mig ligga med en ny, främmande tjej som jag precis har raggat upp.
    När hennes tårar kommer så fylls jag av en extrem glädje och en känsla som får mig att känna mig vid liv. I vanliga fall så känner jag inte mycket, förutom ilska och frustration då och då. Glädje känner jag inte ofta, och jag fejkar nästan alltid när jag skrattar. I alla fall, tjejerna brukar reagera på två sätt;
    1. Hon stannar kvar och skriker på mig. Ibland lämnar den andra tjejen och skäller på mig eller så skrattar hon bara åt offret.
    2. Hon störtar ut från rummet helt förstörd medan jag och den andra tjejen fortsätter.
    Vad som händer sen är att jag gör precis samma sak med den nya tjejen -- träffar en ny tjej, är otrogen och fortsätter igen. Det är som en drog för mig, att få förstöra en kvinna psykiskt.

Här är frågan... varför är jag sån? Det enda som får mig att inte tro att jag är psykopat är för att jag själv är medveten om det här. Ja, jag ser mig själv som en bättre människa än andra av olika anledningar, det nekar jag inte till, men jag skulle aldrig kunna skada någon fysiskt. Det enda jag gör är att jag förstöra någon psykiskt.

Manliga vänner har jag gott om och dem trycker jag inte ner, utan det är endast kvinnor -- speciellt klubbtjejer jag gör så här mot. Som sagt, jag vet inte varför jag skriver det här, var bara tvungen att skriva det här efter ännu en lyckad kväll.

• Svar på tråden Är jag psykopat?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-09-29 17:46:37 följande:

Du är inte olycklig säger du..? Och känner ingenting..? Du har själv sagt att du känner både ilska, irritation, avund och tomhet (brist på känslor). Bara negativa känslor. Låter som ett rätt olyckligt liv i mina öron. Har du ingen strävan efter att må bra och kanske till och med känna lycka
    Jag känner bara hat och ilska när jag ser överdrivet glada personer och om folk snackar om hur jobbigt deras liv har varit. Annars känner jag mer eller mindre ingenting. Den enda gången jag känner glädje är när jag gör min grej.
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-09-29 17:54:07 följande:

Vad får du ut av att sårar de där klubbtjejerna? Vill du få dem att känna samma tomhet som du själv lider av? Vill du ha deras förståelse?
    Jag vet inte, men kan vara så. Förståelsen bryr jag mig inte, men jag vill att dom ska lida på samma sätt som jag har gjort, att känna en tomhet.
    Anonym (antisocial?) skrev 2012-09-30 00:05:10 följande:
    Hej Ts!
    Låter som att ditt dilemma snarare är etiskt än känslomässigt? Du  skriver  flera ggr om att du har kontakt med dina föräldrar för att det är samhällets regler. Du har alltså lärt dig regler för hur människor är tillsammans. Då borde du också ha lärt dig att ditt beteende med tjejerna är fel. Du har ansvar för att ändra det. Kanske tänkte du att du kunde få lite vägledning när du skrev den här tråden, eller?

Om du nu har en antisocial personlighetsstörning, vilket inte är så ovanligt bland både framgångsrika ledare men även bland kriminella personer, så finns det ju inte någon direkt "bot", men saker man kan göra i livet för att inte råka för illa ut eller att skada för många andra. Annars är det bara tiden och personlig mognad med åren som s.a.s. "hjälper".
    Får man fråga om din ålder, tro?
    Jag är väldigt medveten om att mitt beteende är fel, men jag bryr mig inte att jag sårar dom på det här sättet.

Jag är 27 år.

Får även ursäkta mig för att jag inte har svarat tidigare. Jag har varit upptagen med olika saker.
  • Anonym (Du är störd)
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-03 21:35:13 följande:
    Jag känner bara hat och ilska när jag ser överdrivet glada personer och om folk snackar om hur jobbigt deras liv har varit. Annars känner jag mer eller mindre ingenting. Den enda gången jag känner glädje är när jag gör min grej.
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-09-29 17:54:07 följande:
    Vad får du ut av att sårar de där klubbtjejerna? Vill du få dem att känna samma tomhet som du själv lider av? Vill du ha deras förståelse?
    Jag vet inte, men kan vara så. Förståelsen bryr jag mig inte, men jag vill att dom ska lida på samma sätt som jag har gjort, att känna en tomhet.Jag är väldigt medveten om att mitt beteende är fel, men jag bryr mig inte att jag sårar dom på det här sättet. Jag är 27 år.Får även ursäkta mig för att jag inte har svarat tidigare. Jag har varit upptagen med olika saker.

Lever du det liv som du vill leva?
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-10-03 21:57:36 följande:

Lever du det liv som du vill leva?
    Jag vet inte om jag ska vara riktigt ärlig. I teorin, ja, då det är den enda gången jag verkligen känner mig glad när jag gör vad jag gör. Men jag önskar att jag hade kunnat känna mig glad på samma sätt som mina vänner.
  • Anonym (Du är störd)
    Anonym (Trådskaparen) skrev 2012-10-03 22:05:37 följande:
    Jag vet inte om jag ska vara riktigt ärlig. I teorin, ja, då det är den enda gången jag verkligen känner mig glad när jag gör vad jag gör. Men jag önskar att jag hade kunnat känna mig glad på samma sätt som mina vänner.

Om du inte är nöjd är det bättre att sätta nya mål än att fortsätta som vanligt. Men varför vill du känna glädje på samma sätt som dina vänner gör? Tror du att deras glädje är annorlunda eller bättre än din på något sätt?
  • Anonym

1. Du traffar fel typ av tjejer. Vad faan ar klubbtjejer egentligen. Alla gar val ut och klubbar da och da?

2. Har du aldrig varit kar i nagon TS??? Verkar som du missar det vackraste i livet...

3. Kan du vara narcissist kanske?  

• Anonym

Dessutom kan du val inte anta att du har haft det varst?? Du skriver att du vill att andra sak ma (lika daligt) som du. hur kan du vara sa saker pa att de inte har haft det javligare an dig da?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Trådskaparen)
    Anonym (Du är störd) skrev 2012-10-03 22:15:28 följande:

Om du inte är nöjd är det bättre att sätta nya mål än att fortsätta som vanligt. Men varför vill du känna glädje på samma sätt som dina vänner gör? Tror du att deras glädje är annorlunda eller bättre än din på något sätt?
    Ja, jag tror att deras glädje är bättre än min i det långa loppet. Min glädje är skadeglädje, deras är riktig glädje. När dom träffar en gammal bekant så blir dom riktigt glada, men det blir inte jag. När det händer något bra för nära bekant så blir dom andra glada, men inte jag. När dom andra partajar så har dom roligt, men inte jag. När någon träffar en tjej så blir dom glada, men inte jag. Jag känner inget. Jag känner varken glädje eller sorg, och det retar jag mig på. Jag började sluta känna sånt runt jag var 14 - 15, och jag blev överlycklig första gången jag fick känna min glädje första gången jag var 17 år, då jag blev påkommen av misstag. Men nu gör jag det med mening för att få känna min glädje.
    Anonym skrev 2012-10-03 22:17:26 följande:
    1. Du traffar fel typ av tjejer. Vad faan ar klubbtjejer egentligen. Alla gar val ut och klubbar da och da?

2. Har du aldrig varit kar i nagon TS??? Verkar som du missar det vackraste i livet...

3. Kan du vara narcissist kanske?  
    1. Klubbtjejer är tjejer som alltid är ute och klubbar. Det är ganska att hitta dom.
    2. Jag var säkert kär i tjejer när jag var mycket yngre. Men jag har inte varit kär i någon i minst 15 år.
    3. Vet inte.

• Anonym (KlubbIda)

Jag skulle få dig att grina som en liten brud och inte tvärtom.

Svar på tråden Är jag psykopat?