Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

lillina

välkommen hit :)
    du å jag har samma bf datum :) läste att du också sprack hela vägen.
     de gjorde jag med första barnet å hade ont bra länge efteråt.  å så var ja såklart sjukt rädd att d skulle bli samma andra gången. men då fick ja inte en enda bristning :) så d va skönt. nu väntar jag mitt 3 barn :) mitt andra barn är 2 år och jag är hemma me honom. har vårdnadsbidrag och jobbar xtra när min sambo är hemma kvällar å helger. är timanställd på ett äldreboende. ska bli så spännande med ännu ett barn.
    hur mår du? symtom?
    d ja har som symtom är att ja är trött, värk i ländryggen, kissnödig å så känner ja växtvärk i magen. 

• Madelen21

jag har också väldigt ont i ryggen. sitter här nu å bara gör ingenting för att ja orkar inte. ringde bm idag å då hade hon inte telefontid idag. så ja får ringa i morron istället då.

• Madelen21

nu ska jag lägga mig i ett varmt bad å hoppas det lenar lite mot min onda rygg. sen blir d ensam mamma söker kl 21 :)

• Madelen21

ååå va ja är så arg å lessen å ur uselt humör.... båda mina ungar är helt speedade å d går int å få dom å sova... ja vill ha en lugn kväll å se på tv kl 20.. d kan ja visst glömma.. ush mitt humör svänger verkligen är så ja grinar mitt i allt... ush va jobbigt!!!

• Madelen21

mrsblonde

ok kul :)
    ja jag har kraftiga humörsvängningar och så har jag ryggont annars inte så mkt.
    min son ammar än å ja lär försöka få honom å sluta med det å d ä inte lätt... nu ammar han bara på kväll å natt.. men iaf. han vägrar välling. 

• Madelen21

mysmamman2
    jag är också i v 5 nu och ja har också som du ett hiskeligt humör.... igår var ja inte å leka med.. haha..
    i övrigt mår jag bra, fast jag har svårt för vissa dofter. ringde bm igår å fick tid till 4 dec för inskrivning. känns ju som en evighet dit. 

• Madelen21

ja hon sa att man brukar ha inskrivning i v 12. hälsosamtalet skippar vi då ja redan vet allt d där me kost mm iomed att ja har 2 barn redan. hon sa även att vi kunde ta d per telefon. jag var tvungen å göra ett test idag igen å d va super super starkt :) å ja känner mig så uppsvälld just nu :)

• Madelen21

vi kommer nog också kolla kön. dottern önskar sig en lillasyster så vi får se :)

• Madelen21

kolbodatjej: jag känner igen det där med svimningskänslan... har haft så i båda mina tidigare graviditeter.. då har det varit blodtrycksfall... båda gångerna var på jobbet å ja höll på å svimma av... ena gången när ja vänta mitt första barn då fick ja lov å gå hem från jobbet... det är så obehagligt... jag har inte börjat må illa än.... men d hinner väl komma...

idag ska jag stor röjja hemma... min mamma kommer på lunch halv tolv.. så jag säger bara: dags å sätta fart :) kikar in här under dagen :) 

• Madelen21

ja ja vet inte... tänk på att resa dig upp sakta, sen är d bra å dricka å äta regelbundet. ja man kan få illamående å svettningar säkert...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~