• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Sagolina: Skönt att bebis verkar må bra...nu får du också krya på dig :)

Jag hade igår 7v till planerat snitt men känner mig inte jätte gravid trots foglossning...känner mig ändå rätt smidig och tycker inte att magen är så "i vägen"..det jobbigaste är att knyta skorna men mycket pga mina skadade diskar i ryggen...kan inte riktigt fatta att det är så lite tid kvar :)

• Madelen21

ja tiden har gått sjukt fort, tänk att det kan vara 8 v kvar eller 10 beroende på om barnet kommer före bf lr inte.
    hoppas på före bf... ja vill inte ligga på bb på midsommar. vi ska få hit en släkt från canada som inte varit här på 13 år. Så de hade ju varit trevligt att ha fått ut bäbis före 19e juni. 

• Premismamma
    Madelen21 skrev 2013-04-06 20:12:30 följande:
    ja tiden har gått sjukt fort, tänk att det kan vara 8 v kvar eller 10 beroende på om barnet kommer före bf lr inte.
    hoppas på före bf... ja vill inte ligga på bb på midsommar. vi ska få hit en släkt från canada som inte varit här på 13 år. Så de hade ju varit trevligt att ha fått ut bäbis före 19e juni. 
    Då hoppas vi på det. 

Jag hoppas själv att jag får mitt planerade snitt den 13/6. Min 8åring kräver att jag ska komma på avslutningen som är den 12/6 och det är ingenting jag vill missa. Sedan är de stora barnen hos sin pappa. 

Stora sonen slutar mellanstadiet och det är stort för honom. Tack och lov går alla just nu på samma skola. Annars hade det blivit svårt.  

• Premismamma

Denna smärta gör mig galen. Den ligger och gör riktigt ont i övre delen av magen. Länge. Måste massera men det hjälper inte så mycket. 

Nu har har jag lagt mig på soffan med en varm vetekudde och hur smart var det? :) Menar med tanke på vad klockan är  :)

• sofie och laura
    Premismamma skrev 2013-04-07 00:17:33 följande:
    Denna smärta gör mig galen. Den ligger och gör riktigt ont i övre delen av magen. Länge. Måste massera men det hjälper inte så mycket. 

Nu har har jag lagt mig på soffan med en varm vetekudde och hur smart var det? :) Menar med tanke på vad klockan är  :)

Menar du liksom typ under bröstet runt lom, för en sådan smärta har jag haft och dock har det hjälpt när jag legat ner, men om jag har setat så tar det stryk verkligen... det höll på sådär i 4 veckor ca men nu börjar det släppa.
  • sofie och laura
    MissMe83 skrev 2013-04-06 08:30:16 följande:
    V 31 idag! Aaaaah det går fort. Min man har börjat tjata om bb väskan. Hi hi han har börjat bli nervös tror jag

Grattis till v 31 =)
    mhpo skrev 2013-04-06 09:57:02 följande:
    Vecka 31 idag! Woho nu är det bara 9 veckor kvar! Gud vad jvi längtar, dör snart av nyfikenhet om det är en tjej eller kille som ligger där inne! 

Hoppas ni alla får en skön helg :) Här ska pluggas iaf

Grattis wihooo inte långt kvar nu
    ThereseJohansson skrev 2013-04-06 09:37:00 följande:
    Välkomnar v33 (32+0) och 48dagar till snitt...som jag längtar nu, vill bara hålla våran lilla kille i våra armar :)

På tisdag är det dags för det andra ultraljudet, blir kul att se lilleman och få veta hur han växer...enligt min BM så är han ingen pytte bebis och ingen jätte bebis så helt "normal" i storleken :) har dock ont på vänster sida sedan hon tryckte och klämde

Kan även tillägga att han ligger i säte men eftersom jag har planerat snitt så spelar inte det någon roll..finns plats för han att vända sig men hon trodde inte han skulle det..

järnspik det swischar iväg juu redan v 33 snart e man där också hiihihih

• monika84
    Vi har tänkt på lite namn hade vart så grymt om ni hjälpte Några av förslag

Carmella
    Carnela
    Cayliss
    Kariel
    Kiara
    Gabriella eller Kendall 
    Mest så gillar vi Kiara, Gabriella och Kendall men dom andra är ju också super fina  
  • monika84
    a dream within a dream skrev 2013-04-07 18:53:13 följande:
    Monika jag tycker Kiara var riktigt fint!
    Våran första flicka heter Kaylee så Kiara hade ju passat in. Jag gillar också Spencer och Troian men vet inte om det fungerar här i Sverige till flicka 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~