• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    mmikaela skrev 2013-04-04 22:21:55 följande:
    Imorgon ska vi på tillväxt-ultraljud pga mitt sf-mått inte ökat tillräckligt, håller tummarna för att allt ser bra ut!
    Håller tummarna!!
  • FrozenRos

Hej.
    Jag har bf 22 juni så går in i v 30 på söndag vilket känns overkligt att de gått så fort :)

Hoppas alla mår bra i denna tråden. :)

Detta är min andra graviditet men första va för 6 år  sen så man glömmer hur de va :)

Jag känner mej så liten  har gått ner 15 kil ca sedan ja fick reda på att vi väntade barn.
    Hade ett sf mått på 24 i v25. känner mej knappt gravid då de knappt syns o ja e så långt gånget.
    Kanske ja som e knäpp i mitt tänkade.?

Måste få fråga er har ett sånt tryck neråt mot rumpan de gör så ont. Kan de vara att den lilla där nere fixerar sig eller förverkar .
    Hade inga förverkar eller samandraningar med sonen så vet inte hur de känns :) 

Ska till bm på måndag men de känns så långt dit....

Hoppas ni mår bra o har en bra dag ....  

• KäRinGa2

frozenroz,
    vi har samma bf :) O samma SFmått, o jag känner mig liten som en flodhäst ungefär.. Tungan ute
    Så olika det kan va Solig 

BF130622 (p-00 f-02 p-05 p-11 bonusar f-96 p-98)
  • Hannathu
    FrozenRos skrev 2013-04-05 11:09:59 följande:
    Hej.
    Jag har bf 22 juni så går in i v 30 på söndag vilket känns overkligt att de gått så fort :)

Hoppas alla mår bra i denna tråden. :)

Detta är min andra graviditet men första va för 6 år  sen så man glömmer hur de va :)

Jag känner mej så liten  har gått ner 15 kil ca sedan ja fick reda på att vi väntade barn.
    Hade ett sf mått på 24 i v25. känner mej knappt gravid då de knappt syns o ja e så långt gånget.
    Kanske ja som e knäpp i mitt tänkade.?

Måste få fråga er har ett sånt tryck neråt mot rumpan de gör så ont. Kan de vara att den lilla där nere fixerar sig eller förverkar .
    Hade inga förverkar eller samandraningar med sonen så vet inte hur de känns :) 

Ska till bm på måndag men de känns så långt dit....

Hoppas ni mår bra o har en bra dag ....  
    låter för tidigt för att fixera sig, kan vara sammandragningar, de kan tydligen kännas väldigt olika.

Hade oxå ungefär samma SF mått v 25 känner mig inte liten alls utan bara jättestor
  • FrozenRos
    KäRinGa2 skrev 2013-04-05 11:25:19 följande:
    frozenroz,
    vi har samma bf :) O samma SFmått, o jag känner mig liten som en flodhäst ungefär.. Tungan ute
    Så olika det kan va Solig 
    Å vad kul :)
    haha så olika de kan vara som sagt .. på mej syns de knapt om ja har en tjocktröja på mej ...
    trodde ja skulle vara en flodhäst andra graviditeten.
    Jag fick börjar med mamma byxor i v7 då ja inte kom i mina andra men så stannade de väl upp :)
    Hannathu skrev 2013-04-05 11:42:54 följande:
    låter för tidigt för att fixera sig, kan vara sammandragningar, de kan tydligen kännas väldigt olika.

Hade oxå ungefär samma SF mått v 25 känner mig inte liten alls utan bara jättestor
    det är de som är så svårt att veta då ja aldrig haft de ...  hmmm får råd fråga bm på månda :)
    Men ja ont gör de ....

• Meoow
    sofie och laura skrev 2013-04-05 12:55:42 följande:
    sett min bebiiiiiis LIVE!!! 4d ul vilken upplevelse sååååå söt var hon åååååå längtar
    Ååh vad mys!! :) Snart är de här våra små :)) 
  • Hannathu
    sofie och laura skrev 2013-04-05 12:55:42 följande:
    sett min bebiiiiiis LIVE!!! 4d ul vilken upplevelse sååååå söt var hon åååååå längtar

Oh så häftigt
  • sofie och laura
    Meoow skrev 2013-04-05 14:37:42 följande:
    Ååh vad mys!! :) Snart är de här våra små :)) 

JAAAA meoow vet du vad dtufft det var så otroligt grymt

Kommer pussa ihjäl henne av lycka när jag ser henne längtar efter att bara hålla henne o mysa 
    hur mår du för övrigt??

Här mår man helt ok bara en foglossning som faaaasiken bläääää
    Hannathu skrev 2013-04-05 14:49:51 följande:

Oh så häftigt
    Ja det var häftigt verrkligen en sådan upplevelseeee

• Sagolina

Hejsan sömnbrist! :S Kommer bli långa timmar på jobbet idag, för har verkligen inte kunnat sova inatt! Slumrade mellan typ 12 och 2, efter det har jag l´ägat vaken och vridit på mig... Hostar och höfterna värker. Nåja, lill*n har i alla fall hållit mig sällskap med lite vänskapliga knuffar emellanåt:)
    Flera som har problem med sömnen? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~