• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Lizz89

Våran bebis ska heta antingen Albin eller Julia beroende på vad det blir ;) längtar som bara den nu är i v 31+1 idag ;)

• monika84
    Lizz89 skrev 2013-04-09 22:23:52 följande:
    Våran bebis ska heta antingen Albin eller Julia beroende på vad det blir ;) längtar som bara den nu är i v 31+1 idag ;)
    Vi har så svårt med namn antagligen Kiara Gabriella eller Keira 
  • idab91

Jag har då vart med och ordnat två babyshower till mina vänner så hoppas att de fixar åt mig ;)

• cindy03

Någon mer som har som jag?

Jag får en konstig tryckande som rivande känsla ner mot öppningen, som gör sååååå ont att om jag är uppe och går så måste jag stanna upp men det kan även komma när jag bara ligger i soffan.

Det känns som om hinnorna rispas. Jätte konstigt har aldrig haft det tidigare.

Någon som vet? eller känner igen sig eller gissar vad det kan vara? 

• Madelen21

nu räknar jag inte månader mer för då känns det  långt, jag räknar veckor de känns bättre, dagar känns fortfarande långt.. 70 dagar... 9 veckor låter mindre :) v 31 i morgon. jag är väldigt trött av å till och får sammandragningar av å till..

någon som vet hur långt innan förlossning som slemproppen brukar lossna? kom inte ihåg riktigt.. 

• Oreos
    cindy03 skrev 2013-04-10 08:42:19 följande:
    Någon mer som har som jag?

Jag får en konstig tryckande som rivande känsla ner mot öppningen, som gör sååååå ont att om jag är uppe och går så måste jag stanna upp men det kan även komma när jag bara ligger i soffan.

Det känns som om hinnorna rispas. Jätte konstigt har aldrig haft det tidigare.

Någon som vet? eller känner igen sig eller gissar vad det kan vara? 
    Får ungefär liknande då bebisen är och sparkar/boxar neråt, det är som en ilande stickande känsla. Man tappar nästan andan.. Inte skönt alls!
  • ThereseJohansson

Våran kille ligger nu med huvudet neråt och boxar för fullt så det riktigt ilar till ibland...de är riktigt starka nu våran små hjärtan :)

• Sagolina

Här ligger också lill*n med huvudet neråt och ibland "kniper" det till långt ner. Kan tänka mig att han/hon kommer åt öppningen och tappen eller något?
    Min absoluta favoritsyssla just nu är att halvligga i soffan och se på magen som far hit och dit när lill*n busar på! Är så härligt att sitta här och umgås:)  Tyvärr blir det ju att jag lite för lätt fastnar i soffan och det jag har tänkt göra blir lidande.. Nåja, hälften av dagens sysslor är i alla fall avklarade:)

• ThereseJohansson

Sagolina: Jag kan också bara se på magen hur länge som helst när den hoppar och far...tycker det är sååå mysigt :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~