Kickilina skrev 2013-04-09 21:52:13 följande:
Babyshower hade varit grymt mysigt! Men man vill ju att det skall vara någon annan som drar i det. Hade varit kul att hålla i någon annans babyshower...till någon som väntar sitt första...
Kul kommer det bli oavsett om det är första barnet andra tredje eller fjärde eller femte. För jag tror Inte att du syftar på att det kommer bli mindre kul för att jag håller i den själv åt mitt fjärde barn? eller?
Jag tycker att det gör väl inte så mycket om jag ordnar en babyshower själv eller om mina vänner gör det.
Detta är planeringen till min babyshower:
Stafetter kommer att hållas lekar så roliga lekar att jag tycker synd om dem som kommer hihi och en stor korg med presenter till vinnarlaget det blir 2 i varje lag. Alla skall få en shamballa i en ask med en rosaglitter sten Vilket tycker jag är så gulligt, som ska symbolisera delandet i vår glädje! Det kommer vara 12 personer som kommer och tårta är bokad (våningstårt) kycklingsallad, skall göra en melon till en barnvagn med olika frukter i, kakor, cakepops, taccos det
idab91 skrev 2013-04-09 23:51:52 följande:
Jag har då vart med och ordnat två babyshower till mina vänner så hoppas att de fixar åt mig ;)
Vad för slags lekar höll ni? jag har 4 lekar som jag tänkt vill dock inte att det bara ska bli en massa lekande=) Hoppas du får din babyshower som du tänkt