• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Zora
    Kickilina skrev 2013-04-18 13:36:03 följande:
    Zora, jobbigt för dig!! Att det inte kan lösas lite smidigare kan man tycka!

Hamnade på bussen idag bredvid en man som precis varit i simhallen, han luktade klor. Har nu kommit på att det är en ny craving...märkte hur jag bara flyttade mig närmare och närmare för att kunna sniffa in lite mer klordoft. Så, nu måste jag bara till badhuset!!!
    Ja jag vet... tycker också att det borde kunna lösas smidigare, men är dom fullbokade så är dom. Är väl inte så mycket jag kan göra åt det antar jag.. Men det hade ju känts betydligt bättre om jag haft en egen bokad tid. Nu kommer dom ju att ta mig i mån av tid och det känns som att dom säkert kommer vara stressade och inte samma lugn som om det var bokat. Men det kanske blir bra. Är expert på att fundera i förväg på hur det blir och målar förstås gärna upp olika mer eller mindre hemska scenarion.
  • Madelen21

melikeyou: nej de e int för tidigt, de har ja gjort för länge sen :) å  lika bra va de för nu har ja typ ingen ork vissa dagar å v 32 idag :)

• annamedfamilj

För oss är det ett syskon som kommer. Skillnaden på barnen blir 17 månader. Några fler som väntar andra barnet?

• jolith

Jag väntar också nr 2, och det blir 9 år mellan de. Men storebror längtar sig blå Glad

• FrozenRos

Detta blir nr 2 och 6 år imellan :)
    O storebror vill gärna ha "lilla syster" nu

men e i v 31 nu o e känns som den lilla e på g ut snart.    

• Fransa

Vecka 27 Glad

...jag har gått upp 12 (Förvånad) kg! Ahhhh! Nog för att jag ser att jag liksom har blivit "mer" hela jag lite överallt (armar, rumpa, lår etc), men 12 j-a kilon! Huvva. Iofs har jag ju varit alldeles galen i bregott med bröd (vilket jag har ätit i mängder...), plus att vi i princip har haft fri tillgång på onyttigheter på jobbet.. Jag får helt enkelt hoppas på att jag är en av dem som tappar kilon genom att amma Tungan ute

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~