regnskogen skrev 2013-04-19 16:06:16 följande:
Här känns det som om sonen vill komma nu. Vill dock att han ska vara där inne till iallafall v 37, sen får han komma om han vill. :)
Var hos BM för några dagar Sen och fick veta att min livmoderstapp är förkortad och att jag läcker fostervatten.. Har blivit förbjuden till att göra typ allt, men ändå tycker jag att det på något sätt känns värre.
Har så ont i magen, känns som knivhugg i mitten av magen typ, och jag känner hur bebisen typ sjunker ganska långt ner i bäckenet, samtidigt som mensvärken värker där och i ryggen. Hoppas inte det är dags nu för bebisens bästa!
Hm...vilken vecka är du i? Låter verkligen som bebis på gång inom snar framtid...
Här blir det inte bebis på länge gissar jag. Men ju längre han stannar inne ju bättre...så hinner nummer 2 i syskonskaran bli ännu lite större

Sen är det ju klart att man är trött på att vara gravid, men det har jag varit sedan v 17...
Och jag väntar nr 3. 6 år till 1:a och 2 år + 3 mån. till 2:an.
Har ni alla bestämt er för namn ännu? Vill ni berätta vad ni i så fall bestämt er för? Det är ju alltid så kul att veta...