Elfwinter84 skrev 2013-04-20 14:40:43 följande:
Igår kl 18.30 gick vattnet i vecka 32+6 bara 3 timmar efter bm-besök. Vi åkte till Östra men pga platsbrist på neo fick vi efter några timmar åka till Borås 8 mil bort. Här ligger jag nu med värkstoppande dropp, en bebis i säte och troligen kejsarsnitt på måndag...
Hoppsan! Stort lycka till!
Sagolina skrev 2013-04-20 14:33:29 följande:
Nu är kroppen trött efter 5timmar trädgårdsarbete! Har släpat kvistar från björkarna vi fällt, krattat, beskurit och pysslat på. Och så njutit av allt som kommer upp på gården och den härliga solen:) I alla fall så har jag ju fått motion idag! Och imorgon hoppas jag på lika fint väder, så att jag får fortsätta vårstäda ute!
Men nog märks magen då jag ska böja mig och liknande, trots att den inte är särskillt stor. Känner mig lagom klumpig då jag ska plocka upp saker från marken och knappt kommer ner:P
Förstår att kroppen är sliten efter en sådan aktivitet. Men ibland kan tröttheten efter utearbete vara ganska skön också!
Är också slut i kroppen, har ansiktsmålat en massa barn och fastän jag bara suttit på en stol så är man stel och knasig i alla fall