• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • regnskogen

Kickilina - igår gick jag in i v 33 (32+1 idag) så lite för tidigt är det för honom att komma ut nu :(

• Madelen21

sofie och laura: ja jag har oxå känningar av förkylning, ont i halsen av å till å tät näsa... å bäbisen är  helvild i magen.

idag har jag 60 dagar till bf. sjukt va fort de går. å solen skiner :) men bara 1,5 plusgrader.. men blir varmare på dagen....

• Maravilhosa
    monika84 skrev 2013-04-20 05:46:24 följande:
    Min lille bror heter Elias så himla fin namn. Så jag tycker Elias är finast 

Instämmer... Elias är jätte fint! :)  för den delen har det varit det enda lite mer vanliga pojknamn jag kan tänka mig.. Det är fint som sagt! :)
  • Premismamma
    Maravilhosa skrev 2013-04-20 10:24:08 följande:
    Instämmer... Elias är jätte fint! :)  för den delen har det varit det enda lite mer vanliga pojknamn jag kan tänka mig.. Det är fint som sagt! :)

Maravilhosa skrev 2013-04-20 10:24:08 följande:

Min äldsta son heter Elias. 12 år nu. Absolut ett fint namn.
  • Sagolina

Nu är kroppen trött efter 5timmar trädgårdsarbete! Har släpat kvistar från björkarna vi fällt, krattat, beskurit och pysslat på. Och så njutit av allt som kommer upp på gården och den härliga solen:) I alla fall så har jag ju fått motion idag! Och imorgon hoppas jag på lika fint väder, så att jag får fortsätta vårstäda ute!
    Men nog märks magen då jag ska böja mig och liknande, trots att den inte är särskillt stor. Känner mig lagom klumpig då jag ska plocka upp saker från marken och knappt kommer ner:P 

• Elfwinter84

Igår kl 18.30 gick vattnet i vecka 32+6 bara 3 timmar efter bm-besök. Vi åkte till Östra men pga platsbrist på neo fick vi efter några timmar åka till Borås 8 mil bort. Här ligger jag nu med värkstoppande dropp, en bebis i säte och troligen kejsarsnitt på måndag...

• Madelen21

elfwinter84:
    Oj oj, hoppas att allt går bra för dig, bra att dom tar ut bäbis med snitt på måndag, fast jag kan förstå att måndag känns långt borta!!

• Maravilhosa
    Elfwinter84 skrev 2013-04-20 14:40:43 följande:
    Igår kl 18.30 gick vattnet i vecka 32+6 bara 3 timmar efter bm-besök. Vi åkte till Östra men pga platsbrist på neo fick vi efter några timmar åka till Borås 8 mil bort. Här ligger jag nu med värkstoppande dropp, en bebis i säte och troligen kejsarsnitt på måndag...

Men, jisses då... Hoppas allt går bra!!
  • Kickilina
    Elfwinter84 skrev 2013-04-20 14:40:43 följande:
    Hoppsan! Stort lycka till!
    Sagolina skrev 2013-04-20 14:33:29 följande:
    Nu är kroppen trött efter 5timmar trädgårdsarbete! Har släpat kvistar från björkarna vi fällt, krattat, beskurit och pysslat på. Och så njutit av allt som kommer upp på gården och den härliga solen:) I alla fall så har jag ju fått motion idag! Och imorgon hoppas jag på lika fint väder, så att jag får fortsätta vårstäda ute!
    Men nog märks magen då jag ska böja mig och liknande, trots att den inte är särskillt stor. Känner mig lagom klumpig då jag ska plocka upp saker från marken och knappt kommer ner:P 
    Förstår att kroppen är sliten efter en sådan aktivitet. Men ibland kan tröttheten efter utearbete vara ganska skön också!

Är också slut i kroppen, har ansiktsmålat en massa barn och fastän jag bara suttit på en stol så är man stel och knasig i alla fall

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~