• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Uffesson

Ansökte om att få vara med i FB-gruppen! Angelica Sundelönn heter jag. Glad

• idab91

Är det någon här som tänker föda på Sunderbyn sjukhus utanför Luleå? Det ska då jag! Tänkte om man kanske kommer ses? :)

• ThereseJohansson

idab91: jag är från Piteå men bor i Skåne nu :)

• Madelen21

har ägnat mig åt att baka cupcake nu idag, så nu har jag fyllt frysen me 2 olika sorters cupcake

Nu blir det fika :)

• idab91

Theresejohansson- det var en lång flytt!! :) är sambon din från skåne eller? jag är också piteåbo!

• ThereseJohansson

Idab91: maken är lulebo :) vi flyttade pga jobb :)

• linda194

Hej! Har inte skrivit här inne på länge men läser lite då och då :) idag har vi tvättat rent spjälsängen och målat den. Har även tvättat babysittern och babygymmet. Ska upp på vinden och leta efter bärselet med, börjar boa lite nu :) har en liten fråga med, på kvällen när jag lägger mig så får jag alltid superont i bäckenet pga foglossning antar jag? Vad kan man göra för å minska den smärtan? Bebis ligger med huvudet nedåt å trycker med.. :P

• Madelen21

jag sover alltid me en kudde mellan benen.. kan inte sova annars :) å så kan ja bara ligga på höger sida å sova...

• idab91

Jag kan också bara ligga på höger sida. Halsbränna annars! Jag ligger med en kudde bakom mig och en framför som magen vilar på. Korvar täcket mellan knäna :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~