• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hanni

Hejsan!
    Jag har följt er "i tysthet" en längre tid och tänkte ge mig till känna nu så här mot slutet Har BF 4/6 och är idag i v 35+1. Jag mår rätt bra och det verkar pyret i magen också göra. Börjar dock känna att detta med graviditeten kan vara klart snart. Både för att jag är nyfiken på vem som finns där inne men också för att få en chans att komma tillbaka till mitt gamla jag. Är vanligtvis en aktiv person som gillar att träna och är van att kroppen håller för att göra det jag vill. Nu med foglossning och sammandragningar är det inte alls så. men, men det kommer en tid för det också...Detta är andra barnet och jag har sedan tidigare en liten tjej på 2,5 år.
    Grattis till er som fått era små redan. Hoppas det går bra för er.

• KäRinGa2

Känns som att det börjar bli dags för en liten lista över när bebisarna egentl kommit :)

BF130622 (p-00 f-02 p-05 p-11 bonusar f-96 p-98)
  • Friiidaaay

Tjena tjejer! Är här och läser ibland, men efter familjeliv inte kan ha en bra app, så blir det att man inte skriver så mycket. Men många av er är väll med på FB? :) Grattis till de knoddar som kommit, som jag inte läst om på fejjan :) Jag är ju typ sist ut med BF den 29/6, men idag har vi äntligen nått 80% av tiden! Så nu är det bara skola kvar i en månad innan jag kan lägga mig med fötterna i höglöge (; Såg att någon skulle gifta sig? Härligt:) Vi gifte oss den 30/3 och var då i vecka 28. Tungt var det men det gick ändå :) Hoppas ni har det gött med era bebisar i magarna & utanför :) Snart kommer det börja komma massor av smått! Förresten, Baby lei, har inte sett henne skriva på länge. Men hon kanske bytt nick? Hare gött tjejer!

• Nifelheim

Har ni en grupp på FB oxå? Vad heter ni där? Jag är gärna med där om jag får, lite enklare att hänga med via telefon då

• cindy03

Kanske en liten länk till FB gruppen?Flört 

Jag väntar på att BM ska ringa!
    Har börjat drömma om förlossningen Flört tror kroppen och sinnet förbereder sig!Glad
    38 dagar kvar!

• Madelen21

Min bm ringde för 1 timme sen å bad om ursäkt för igår... ska dit idag kl 10 istället eftersom de tydligen blivit nån miss igår på nåt sätt...

• Sagolina

Firar första mammalediga dagen med en riktig slöismorgon! Vaknade nog redan 5.15 och flyttade till soffan en stund efter det, men där har jag fastnat i min sambos mysiga morgonrock:P Kanske jag snart orkar fixa disken och lite småplocka inför helgen i alla fall. Sen tror jag det blir att gå ut på gården en stund, 10grader i skuggan redan, så verkar bli en varm och skön dag:)

• hurskadetgå
    Kickilina skrev 2013-05-02 20:34:14 följande:
    När skall du till barnmorskan nästa gång? Hade du samma symtom med ögonen och huvudvärken imorse? Om inte så skulle jag söka hjälp. Annars hade jag avvaktat och sett vart det tar vägen.
    Tack för svar! Jag ska till BM igen på måndag. Ont i ögonen hade jag även då men huvudvärken hade  tillfälligt släppt lite, är bättre på morgonen, sedan kom det tillbaka under dagen, nu har jag fortsatt ont i huvudet och ögonen. Har ringt förlossningen om huvudvärken vid ett tillfälle men då ville de att jag skulle ta en alvedon och återkomma om det inte går över. Alvedonen hjälpte inte men huvudvärken släpper ju lite när jag vilat. Kanske ska ringa förlossningen igen? 
  • mis90

Hej hopp,smygkikat lite då och då,men har inte varit så aktiv på familjeliv i när jag varit inloggad utan sitter mkt och läser vad som skrivs^^ Bf 22e juni,väntar en liten tös, ska köra sista månaden med jobb i maj nu sen blir det semester och mammaledighet,bara bråka färdigt med fk så man får lite vettig mammapeng då också ;)
    KAn man hoppa in i gruppen på Fb? :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~