Usch idag känns allt bara tråkigt... Vill inte vara hemma mera, utan ha något program för dagarna! Sambon jobbar extra idag, så har inte bilen så jag kommer iväg någonstans och att gå längre väg känns inte riktigt aktuellt mera... Har varit hemma i tre veckor nu och är så trött på att vara ensam! Alla bekanta studerar/jobbar/både och och har inte tid att träffas, eller så bor de någon timme härifrån. Det enda jag gör på dagarna är fixar här hemma (tvättar, städar, diskar, bakar, lagar mat mm), ser på filmer/serier, läser bloggar och hänger på familjeliv. Ute i trädgården klarar jag inte av några tyngre jobb längre, för då blir kroppen genast sjuk...
Ja, livet känns ganska så tråkigt faktist! Är inte alls trött på själva graviditeten, men just det här att inte träffa människor och ha saker att göra utanför vår egen trädgård gör mig snart tokig! Att jag sen ännu bor i en liten stad utan särskillt mycket program gör ju inte saken bättre. Och inte känner jag någon annan som är gravid/mammaledig heller, så att jag skulle kunna skapa en ny bekantskapskrets. Blääh..
Jepp, dagens klagostund över, nu måste jag bara försöka motivera mig att hitta på något denna dag också...