• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Hemma igen från rådgivningen. Allting såg fint ut och hemoglobinet hade gått upp igen. Börjar vara ganska så svullen, så vikten stiger hela tiden, vilket ju är mindre kul. SF-måttet hade sjunkit från 33cm förra veckan till 32cm idag, så livmodern fortsätter att sjunka. Huvudet var nu helt fixerat, så nu är allting klart för förlossning!
    Min kurva ser lite annorlunda ut, tyckte sköterskan:P

• Madelen21

ja va hos frissan iag  å va toa å då kom de rött på papperet.. inte mycket utan bara jätte lite... ingete mer sen... hoppas nåt händer snart.

• Sagolina
    regnskogen skrev 2013-05-28 11:59:25 följande:
    Sagolina - vad betyder dom röda vs blåa duttarna? :) åååh, nu börjar alla ha nära!!!

Det är hur stort måttet har varit vid en viss vecka. Blå/röd dutt beror bara på viken färg på penna sköterskan fått tag i:P
  • cindy03

Har varit hos Bm lite lågt hb hade jag så hon skulle prata med läkare och så ska jag fortsätta ta niferex.
    Bebis hade fixerat sig helt nuSkrattande och SF måttet var 33 vilket betyder att det har slutat sjunka och att bebis följer sin nya kurva.....

En fråga .... hur lite måste en fullgången bebis väga för att bli inlagd på neo? 

• monika84
    Madelen21 skrev 2013-05-27 20:43:36 följande:
    monika84: vi har köpt en babyjogger city select, smidig och bra, den sitter dom efter varann... vill du ha en annan där dom sitter breve så kanske babytravel dublin?
    Jag kollade på Bugaboo Jazz up Summer 2013 idag. Den är otrolig fin blir nog och köpa den. 
  • Carr0n
    cindy03 skrev 2013-05-28 14:00:10 följande:
    Har varit hos Bm lite lågt hb hade jag så hon skulle prata med läkare och så ska jag fortsätta ta niferex.
    Bebis hade fixerat sig helt nuSkrattande och SF måttet var 33 vilket betyder att det har slutat sjunka och att bebis följer sin nya kurva.....

En fråga .... hur lite måste en fullgången bebis väga för att bli inlagd på neo? 

Har inte med storlek att göra!
  • Premismamma

Nu har jag varit på sös igen. Uppföljningkontroll efter att jag legat inne. Inskrivning på tisdag och snitt på fredag nästa vecka. Alltså 10 dagar kvar. Börjar bli lite nervös.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~