• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Regnskogen: skönt aatt någon förstår mig. Bröt faktist ihop nu på förmiddagen då sambon sku åka iväg och försökte förklara hur tråkigt mitt liv känns just nu. Han förstår mig, men finns ju inte särskillt mycket att göra då vi ju behöver de pengar han får in på jobbet!  Funderar lite på att köra honom till jobbet någon dag nu i veckan, så att jag har bilen och kan åka iväg någonstans, men samtidigt är jag lite feg att köra ensam nu mera, ifall värkarna kommer igång... 

Kan i alla fall konstatera att det känns lite bättre nu efter att jag förklarade hur jag känner mig åt sambon. Har ju gått och hållit det inom mig flera dagar nu och varit deppig, så känns bättre då han ändå vet hur jag känner mig. Nu kan han ju lite bättre förstå om jag vill ha hans sällskap på kvällarna och så!  

• ThereseJohansson

Tack Tack! Han heter Vincent :)

• cindy03

När jag var på TUL i Torsdags så insåg jag verkligen att nu är bebis snart här!!Förvånad
    Så nu har jag varit och hämtat vagnen och fixat skötväska och bilbarn stol!
    Fattas bara spjälsäng och  påslakan och örngott och att packa BB väskan ! Men jag kommer inte riktigt ihåg vad man ska packa i den hahahahahahahSkrattande

• Moniica

Mjuka kläder, duschsaker, inneskor, amningsbh, inlägg, trosskydd, mobil laddare, kamera,kläder till bebis, blöjor, tvättservetter, filt till bebis, snuttefilt, mössa, snacks och dricka till dig och pappan. Ett tips.. Köp en amningsnapp på Apoteket. Den är guld värd om du får såriga bröstvårtor. Lättare att amma.

• Maravilhosa

ThereseJohansson: Stort grattis!! :)

• cindy03
    Moniica skrev 2013-05-25 19:18:14 följande:
    Mjuka kläder, duschsaker, inneskor, amningsbh, inlägg, trosskydd, mobil laddare, kamera,kläder till bebis, blöjor, tvättservetter, filt till bebis, snuttefilt, mössa, snacks och dricka till dig och pappan. Ett tips.. Köp en amningsnapp på Apoteket. Den är guld värd om du får såriga bröstvårtor. Lättare att amma.
    Åh tack! Det var inte lite man ska packa med hihhiSkäms
  • Baby Lei
    Moniica skrev 2013-05-25 19:18:14 följande:

Tack! Jag behövde också en liten checklista! Tar ni alla med er egna blöjor och tvättservetter till bebisen? Det trodde jag att man fick där?
  • lovea01
    Baby Lei skrev 2013-05-26 01:29:33 följande:
    Tack! Jag behövde också en liten checklista! Tar ni alla med er egna blöjor och tvättservetter till bebisen? Det trodde jag att man fick där?

Jag tror det är olika på var man är någonstans. Men här i Göteborg så finns blöjor där men inte våtservetter, så det är ju bra att ta med lite av varje ändå ifall att kanske :)
  • Madelen21

jafg tar me blöjor för man får bara någr  tvättservetter har ja inte ens tänkt på... bran nån sa de :)

• Kickilina

I bagsen i Göteborg som man får nu finns det våtservetter Tråkiga är att cheferna har sagt upp avtalet med reklambagsen för att det fanns föräldrar som tyckte det var dumt med reklam på bb. Mycket irriterande tycker jag eftersom det är ju så trevligt med de där påsarna. Som tur var skulle det ta några månader innan de slutade skicka dem...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~