Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Madelen 21: Pröva dig fram med dina listor? Det kan nog vara ngt eller så får du sätta dig ner och prata med han...
    Jag har ju alltid tagit insiativet till shopping eftersom hans smak gällande kläder e inte som min, samma sak gällande barnvagn o så de fattar inte grejjen med det där lilla extra !! Han kommer tacka mig senare !!!!

Fick i present i går ett spjälskydd från Babydan med cirkel hjärtan på så fint, i vitt och beige. 
    finns i filtar och påslakan som man kan även handla till  .

Å vad jag längtar efter min fina prinsessa ... kan inte sluta !!     

• sofie och laura
    Madelen21 skrev 2013-03-22 09:04:49 följande:
    pernilla74: ja jag är hemma med vårdnadsbidrag och det är ju bara 3000 kr men det är ett gemensamt beslut vi tagit. Jag får även hela barnbidraget så 5250 kr  i månaden får jag och han får ut runt 30 tusen i lön okej denna månad fick han 21 för att han varit sjuk mm.. men han betalar alla stora utgifter och jag handlar mat. men när jag inte har pengar då handlar han mat.  Men nu är det klädbytardag i helgen å faaan ja vill dit å handla åt mina barn.
    men vi får se hur det blir *suckar*

måste börja beta av min att göra lista nu 

Madelen hur många barn har ni i familjen ?
  • sofie och laura
    Kickilina skrev 2013-03-22 20:32:54 följande:
    Hurra! Idag fick jag besked från försäkringskassan. Blev beviljad havandeskapspenning från 15:e april! Hurra, hurra!

Grattis!!!!!
    Trillatpagolvet skrev 2013-03-23 06:42:18 följande:
    Sonaten:
    Vi väntar våran första knodd och beställde en kronan duo 2012 för den var snyggare sittdel än 2013 modellen. Än så länge har den bara rullat inomhus och utan barn men jag är dökär i den. Underbart fin och fick paketpris på 5500 :)
    Men enligt tester så är den bäst i terräng och den mest miljövänliga vagnen. :)

jätte bra fynd....
  • sofie och laura

Jag har handlat massor av mössor till prinsessan i magen hahahahaa
    Jag har fått en dille på mössor, Leopard mössor Having a bad hair day mössa Princess..nu har hon 9 mössor i skåpet ahahahaaa

Vad jag har kvar att inhandla är:

Bodysar
    Madrass till spjälsängen
    amningsfiltar  
    miniform (ifall att)
    nappflaskor
    nappar
    ståbräda till vagnen     

• sofie och laura
    monika84 skrev 2013-03-24 12:45:36 följande:
    En fråga. Har ni barn sen innan och vet dom om att de ska få syskon. Vi har en flicka på 2 snart år och hon vet men jag tror inte riktig att hon förstår vad de innebär. 

Hej monika!

Jag har 3 barn och detta ska bli numer 4 =D läääängtar så!!!

Alla 3 vet om att det ska få ett syskon tom den minsta vet att det kommer att komma en bebis snart     
  • sofie och laura
    MissMe83 skrev 2013-03-28 15:31:41 följande:
    Nu har jag köpt ett andningslarm så mamma och pappa kan sova lugnt när bebisen har kommit den ska packas ner i bb väskan.
    Någon annan som är lika nojjig som jag?

har haft ett till mina 2 senaste och lugnt sover man verkligen så slipper jag sitta som en hök som jag gjorde med första bebisen
    louise1983 skrev 2013-03-28 10:59:39 följande:

Det blev en Bugaboo Buffalo för oss, köpt förra helgen :) Jag är störtnöjd!
    så snygg ....
  • sofie och laura

Glad påsk på er!!!
    Tidiga mornar fortsätter här kl5 e barnen vakna trots senare läggning blääääää!

Har ett tryck fortfarande under vänster bröst, exakt vid revbenen, som anpassar mitt sittande

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~