Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Madelen21 skrev 2013-04-14 16:49:02 följande:
    sofie och laura: jag har oxå packat lite.. men måste handla lite saker men det hinner jag än... typ schampoo deo mm...

idag har ja varit ute i flera timmar å grejjat när ja kom in var min rygg helt förstörd... hade så ont så ja knappt kunde gå... nu är det bättre men jag har ont på insidan av vänster lår... ush nu lär jag nog tagga ner lite..

BM besök i morgon.. å v 32 på onsdag, när är det som det blir varannan v? snart va? 

Ja jag har en del kvar som sagt.
    Ja vi skall ju ta d lugnt egentligen men vi boar som aldrig förr hahahhaa

Jag har fått tillbaka min ryggsmärta under skulderbladet.
     vet ej vad d kommer ifrån ?
     äh det e inte så långt kvar nu Jag går in i v 32 på torsdag och har bm besök i slutet av månaden.
    monika84 skrev 2013-04-14 17:23:18 följande:
    Kom in i vecka 34 idag helt underbart :)
    grattis underbart

• sofie och laura
    Madelen21 skrev 2013-04-14 20:15:07 följande:
    sofie och laura: jag har bm besök i morgon, v 32 för mig på torsdag oxå. ska prata förlossning me bm i morron. har börjat fylla i min födelseplan. Känns som tiden går snabbt nu.. men visst skulle du snittas? har du fått datum?

Ja jag skall snittas och sköt upp den 2 dagar extra får ju ingte missa min dotters allrs första skolavslutning det är inte helt ok! Så jag ringde ks planeraren och bad om en annan tid.. Hon tyckte jag var rolig då folk vill få det tidigare men jag ville ha det senare =) bebisen kommer ju aif till slut ..

på torsdag skall jag även in till gamla stan o välja shamballa kulor till babyshowern=) längtar 
  • sofie och laura
    Kickilina skrev 2013-04-15 15:53:03 följande:
    Tjoho! Sista natten avklarad! Nu är det graviditetspenning för hela slanten!!! Ska bli så skönt. Nu ska det grejas i trädgården och i garderober, drickas kaffe på altanen, njutas av vår och pussa extra på mina gullungar!

Sagolina: Så skönt med flexibelt jobb efter en sådan dag

Låter som en kombination av sammandragningar och fogproblem/ischias/nervpåverkan (tänkte på det onda ner i ena benet...)

underbart nu får du tänka på dig istället =) hur långt har du kvar
  • sofie och laura
    Elfwinter84 skrev 2013-04-25 05:44:09 följande:
    Nu är lilla Jamie här! Han kom 15.57 igår i v 33+6. Vägde 2950 g och var 47 cm! Han mår bra men får lite hjälp med andningen och ligger i värmesäng.

GRATTIS !
    Han var väldigt stor pojke för sin vecka !!!! så mycket vägde min i v 35+4 och var 45 cm lång=)
    starkt jobbat!!!

• sofie och laura

Heeeeej alla fina gravida kvinnor!

I början av veckan kom min vagn Och den e sååå fin jag kan inte sluta titta på den . den e verkligen wooow. 
    Allt gjort för en verklig prinsessa =)

Bebisen i magen bökar om som aldrig förr och det känns väldigt mkt när hon rör sig hon knölar o bölar .. Längtar verkligen så efter Henne.

Grattar Elfwinter Till sin lilla son och hoppas att allt går bra .. KRAMAR OM          

• sofie och laura

Godmorgon alla sötisar
    Hoppas allt e bra med er ? Här är det bara fint! Ska till min BM idag och det känns skönt! vikt hb mm ja ni vet det gamla vanliga!

Nä nu ska barnen borsta tänderna och skola och dagis väntar kram på e r    

• sofie och laura

Välkommna alla nya!!

Ser att det e många som fått bebisar tom men än är det en del kvar här !!

Maj månad e här och jag tror att denna månad kommer att brasa iväg. Längtar otroligt tills det blir vår dag .. ska bli otroligt spännande.

Funderade lite på detta planerade datumet vi fick 6 dagar innan BF ska vi får vår bebis men känner mig en aning stressad att det inte blir så .. Vill ha det där inskrivningssamtalet mm hoppas jag går tiden ut. Läkarna skulle iaf ringa mig tors el fre för att eventuellt kolla om det gick några dagar innan eftersom jag har 2 tidiga födslar vi får se hur det blir .
    Maj brasan var lyckad och alla barnen skötte sig utmärkt igår, tycker ju att det  eläskigt när små barn springer runt en brinnande eld=/ och tyvärr ser dom inte faran i den. Mina stog och beundrade den som aldrig förr =O)       

hA EN UNDERBAR DAG IDAG kram 

• sofie och laura

Grattiiiiis stinsen, Gud så kul underbart! Har hållt mig på juni sidan på fb och totalt glömt bort vad som händer på fl !!!!!
    Hur mkt för tidigt föddes hon :0)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~