~* Juni Bebisar 2013 *~
Kände igår min 3 första sparkar
Kände igår min 3 första sparkar
Åååå den 24e feb då ska jag dit, vet du vart någonstans i Södertälje ???
Idag kände jag min dotters spark mot min hand för första gången, vilken upplevelse ð???
Madelen21: såg att fin syskonvagn är på språng hem ;0) kul vad roligt att pussla med ngt nytt!! Om 2 1/2 månad är min fina nitro hemma i mitt hus kan inte vänta längtar faktiskt !!!!
Är det någon mer som lider av muntorrhet???
jag lider av det jag e så torr i munnen att det e jobbigt!!!
Idag var jag hos bm och fick lyssna på bebisens hjärtljud och prata om min foglossning,
fick lite tips och råd om hur jag skall gå stå röra på mm aja bara att stå ut eller hur
Alla boar o rensar en del av graviditeten.
Jag e så himla trött o gnäller ff om min foglosssning lääängtar som attan efter bältet jag ska ha nästa onsdag!
Jag e ju en liten planerare o ser fram emot maj som bara den då jag vet att i juni händer d grejjer helt ofattbart.
Hur man kan längta efter ett barn så mkt kan knappt bärga mig de e inte klokt ju
Vabuari barnen e sjuka igen suck
Angående för tidig födsel prematur så räddas barnen i v 23+6 men d beror på olika landsting!!!
Fräscha upp sig lite hjälper mot sin negativa sida, en snygg frisyr gör hela dig behövs knappt ngn smink dåð???
Blir så trött på att man kommer åt skicka knappen,
Jag använder mkt tights och linnen framhäver magen mm,
På måndag Funderar jag definitivt på att klippa av rapunzel håret hihi inskaffa en ny hårfön med :0)
Godmorgon tjejer,
Godmorgon Madelene21: är du nöjd med syskonvagn:0)
För oss blir det singel vagn
Min prinsessa i magen är i full gång hihi så mysigt!?
Behöver hjälp av er namntipps mottages till en söt sessa