Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Tack madelen21 för namn tippsen jag gillar din engagemang i denna grupp för att du är den enda jag ser som svarar oftast på allas inlägg (oftast så får jag bara svar av dig hahahaha )

Idag shoppade jag loss till lilla sedan i magen ett par baby converse skor, vita med sidenband och strass ovanför special beställda:0) klänningar pannband mm åååå hon kommer vara likadant som sina 3 andra syskon ❤

• sofie och laura

Kockilina: visst e det underbart ibland att såna där smågömmor kan få tiden att stanna gott gott med räkmacka

• sofie och laura

Solrosen: känner jag med att hon sträcker på sig på ett annorlunda sätt så att jag tappar andan typ konstigt❤

Någon i denna grupp som kommer ha planerat Ks?

• sofie och laura

Hihi söt ja precis shkåååål med allt utan alkohol!
    I början var jag fruktansvärd sugen på öl blev alkoholfritt såklart avskytt öl innan men nu vete tusan vad mitt cravs är!!!
    Äter lite allt möjligt!

Nu har jag gått upp hm har inte ställt mig på vågen än kanske dags att göra det!!! Blä

Trött är jag och större med hihi bor du i Sthlm

• sofie och laura

Theresejohansson: jag fick mitt planerade ks direkt efter Rul❤ beror på att jag haft 2 ks innan. Lika nervös varje gång!! Vart kommer ditt planerade ks bli någonstans

• sofie och laura

Lillpluttan:: jätte svårt att säga att du inte ska vara orolig är du det ring ett extra samtal och få en koll ð??? du ska nog inte vara orolig eftersom i v 26 bör du känna ngt kram

• sofie och laura

Madelene21: lämnade bröderna bus idag på förskola och har bara dottern hemma som har magknip
    Har vart magsjuka i ett par dagar och bara dottern som sluppit fattades bara hennes tur

• sofie och laura

Baby Lei: hade inga andra val då jag är ett risk moment föder mina barn tidigt iaf pojkar:0) Laura nr 1 föddes vag i V40, Leo prematurv27 pendlade mellan liv o död men visade sig vara en kämpe, Alvin kom i v 35+4 och nu väntar vi en sessa som ska gå tiden ut !!!!!

• sofie och laura

Så efter jag nått v 30 shkåååååålar jag för det sen är mitt mål över v 35 har lite att se emot nu ð???ð???ð???ð???ð???

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~