Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Madelen21 skrev 2013-02-20 08:29:37 följande:
    sofie och laura: jag känner lite som dig när det gäller barnen och sömnen... lika säger min sambo, dom sover i egna rum när dom är mogna.

Jag vet inte varför men jag tycker inte att små bebisar skall sova i egna rum
  • sofie och laura

Jag önskar att alla graviditeter var smärtfria men det e ju bara en önskan hihihi

Idag har jag inte mycket att göra betyalt lite räkningar och bara slappar..

All creeds till HM´s mamma leggings för 99.- så sköna alltså jag kommer bo i dessa måste köpa ett par till=)  

• sofie och laura
    Hannathu skrev 2013-02-20 10:50:41 följande:

Det viktiga är ju att det funkar för bebis och föräldrarna

Vi hade vår skrutt i vår säng tills för ett par månader sen, nu kommer han travande framåt morgonkvisten och vill  ha "välling" eller mitt i natten om han drömt något.

Min kollegas bebis vaknade varje gång de rörde på sig men så fort de ställde hennes säng utanför deras sovrumsdörr så blev det lugnt för alla

det kan ju faktiskt stämman att båda får bättre sömn om det fungerar på det sättet..
    Men jag tycker att det känns mer tryggare med sitt barn i närheten den första tiden  
  • sofie och laura

HEEEEEJ

Har inte skrivit här  inne på ett tag så nu tröttar jag ut er.

Var hos tandläkaren med pojken idag och fick vidare remiss, efter det satt han och jag o njöt på en sådan god restaurang i i sthlm vi åt o åt gott gott..
    Handlade kläder till min större son byxa o tröjja, diadem till dottern och en eloid- details filt till bebisen helvit i sammet =),
    Sedan har den mindre sonen slutat med napp så det SKÅLAR JAG FÖRSkål HIPP HIPP alvin =)

sedan har jag inte gjort så mycket  njutit av att flickan sparkar där inne... Nu tjejjer hjälp mig med namn
    som passar in med Laura leo Alvin och (flicknamn)          

• sofie och laura
    Kickilina skrev 2013-02-23 19:10:19 följande:
    Missme, gött!!! Ligger just nu i en av sviterna med magen i vädret trött i kroppen efter spat. Snart ska vi snygga till oss och ta oss till baren

Men guud spa o så såå mysigt ... skulle vara behövligt för en natt
  • sofie och laura

Hej allihopa.

ser att det vart ett rejält snack om barnvagnar... och e glad för att utvecklingen gått framåt för dem som e längre så inte ryggen tar skada.

Har aldrig haft tanken ang ett angelsound.. Vad kostar det ??
    Är det farligt för bebisen i magen?

I går på lindex köpte jag ett par leopard tights samt mössa till min bebis .. hon kommer att bli såå fin me love =)

Har inte heller vart på mvc än längtar efter att få mäta magen och väga o lyssna på mitt lilla liv i magen

Önskar er en jätte fin dag              

• sofie och laura
    cj2 skrev 2013-02-26 08:53:45 följande:
    min mage såg lika dan ut med både martin och tilla. alltså gigantisk och gick upp i vikt över röv och lår.. man ska ta det där med pojkmage med en nypa salt.. precis som alla andra icke vetenskapliga metoder att förutspå kön!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~