~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag vet inte varför men jag tycker inte att små bebisar skall sova i egna rum
Jag önskar att alla graviditeter var smärtfria men det e ju bara en önskan hihihi
Idag har jag inte mycket att göra betyalt lite räkningar och bara slappar..
All creeds till HM´s mamma leggings för 99.- så sköna alltså jag kommer bo i dessa måste köpa ett par till=)
HEEEEEJ
Har inte skrivit här inne på ett tag så nu tröttar jag ut er.
Var hos tandläkaren med pojken idag och fick vidare remiss, efter det satt han och jag o njöt på en sådan god restaurang i i sthlm vi åt o åt gott gott..
Handlade kläder till min större son byxa o tröjja, diadem till dottern och en eloid- details filt till bebisen helvit i sammet =),
Sedan har den mindre sonen slutat med napp så det SKÅLAR JAG FÖR
HIPP HIPP alvin =)
sedan har jag inte gjort så mycket njutit av att flickan sparkar där inne... Nu tjejjer hjälp mig med namn
som passar in med Laura leo Alvin och (flicknamn)
Leonie gud vad fint
Hej allihopa.
ser att det vart ett rejält snack om barnvagnar... och e glad för att utvecklingen gått framåt för dem som e längre så inte ryggen tar skada.
Har aldrig haft tanken ang ett angelsound.. Vad kostar det ??
Är det farligt för bebisen i magen?
I går på lindex köpte jag ett par leopard tights samt mössa till min bebis .. hon kommer att bli såå fin me love =)
Har inte heller vart på mvc än längtar efter att få mäta magen och väga o lyssna på mitt lilla liv i magen
Önskar er en jätte fin dag
Sedan en fråga :
Alla anser att min mage ser ut som en pojk mage och börjar bli lite fundersam själv?
Vi såg tre streck och de sa att vi väntar en dotter ..