Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Solrosen82 skrev 2013-03-04 14:00:06 följande:

Jag gillar Denise mest :) Har det själv som namnförslag :)

Alfons tycker jag e jättefint! :)

det e ju såå svårt tycker jag ...alfons e super gulligt
    Kickilina skrev 2013-03-04 12:46:35 följande:
    Alvina är finast tycker jag!

Alfons är snyggast! Coolt!
  • sofie och laura

Hej alla fina !!!!

Jag har ju gått upp ca 11 kg nästan tolv .. Magen känns gigantisk från att vara smala jag hjäälp hur skall detta sluta..
    Känner mig som en val som en flodhäst grrrr hjälp    ... Känner mig allmänt nja ni vet DRÄKTIG AHHAHAHAHA

• sofie och laura

Såg en bild På fb där ngn mamma hade lagt en tejpbit över nappen när bebisen hade den i mun... Tejpat fast nappen öber ansiktet VAD fan håller folk på med egentligen ???
    Och detta s´kulle vara ett kul skämt FAN VAD LACK JAG BLIR.

JAG TOLERERAR   INTE SÅNT uschhhhhhhhh ingen normal människa iaf.. Fattar inte vart världen e på väg urk

Har haft en arbetar dag tvätt i tvättstugan sedan stryker   ju jag allt hemma och min rygg känne av det just nu.

imorgon måste jag även ringa lindex då jag köpte jeans tights till bebisen som inte dykt upp blir lite små irriterad av sånt .. och nästa månad har jag min vagn ståendes i rummet ..... wihooo    

• sofie och laura

Madelene 21: tack för ditt svar, kan gå typ 2 dgr innan någon svarar på inlägg här inne och alltid e det du hahahaha My soul friend

Hade inte grejat igår ngt igår o h smärtan ville inte försvinna ð??¬ gjorde verkligen ont.

Hur mår du för ävrigt

• sofie och laura

Nu i graviditeten kommer jag upp tidigt iaf inte som förut kunde knappt öppna ögonen kanske beror på ljusare väder

• sofie och laura

Sagolina: visst beror det på det fina vädret, på väg till habiliteringen med lilla Leo satte jag på mig solglasögon och fönade håret kände mig som en pigg mamma idag ist för en valross

Madelene21: gumman du måste ta det lite lugnt jag vet själv hur e det är 3 barn hemma som behöver uppmärksamhet, matlagning och städning samt nattning på det..
    Man försöker lite mer alltid som mamma, köp en bok och njut.

Har läst att det är väldigt många som lider av depressioner jag hoppas att ni finner stöd och ork att bygga upp er mur finns här om d skulle vara något

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~