Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej hopp sprider in lite glädje till Depp perioden hoppas att ni får tillit till medecinrna och att ni mår bättre❤❤❤

Idag har jag bara strosat runt och planerat inköp känns så kul att få klämma o känna på allt och längta ...

Undra hur min bebi kommer att se ut min lilla tjej läängtar

• sofie och laura

Madelene21: kanske fått skörare blodkärl ?? Gud vad konstigt så t där är kroppen förändras radikalt.....

Igår beställde jag ett sånt fint smycke till handen bild kommer upp inom kort läängtar

• sofie och laura

Vi har inte hunnit resonera det där om föräldrarledighet eftersom min man arbetar en vecka sedan ledig den andra veckan.
    Han kommer ta ut sina 5 veckors semester även han + 10 dagar pappa ledighet så han blirju hemma till en början ... Och eftersom man har ju det så lättvindigt skall han fortsätta vara pappa ledig till en början ...

Idag kommer min säng kl 11 så det blir lite pysslande idag =) ...     Jag har ju en baby korg som fick mig att känna en aning osäker eftersom mina små andra e ju nyfikna kanske tar tag i korgen för att kika så kanske det välter, så en spjälsäng blir nog bättre....

• sofie och laura
    Madelen21 skrev 2013-03-10 10:10:53 följande:
    kickilina: okej, ja det är svårt!!

men idag har jag 101 dagar till bf :) så snart 2 siffrigt å i morron ska jag till ortopedtekniska å få hjälp med stödstrumpor. 

wiho 101 dgr kvar gud så kul tiden går fort jag e sj där snart =)
    Kickilina skrev 2013-03-10 09:47:55 följande:
    Viggo och Ville gillar jag mest!!
    håller med det e så fint =)
    edvin e fint också i Madelen 21 val av de andra syskonens namn ! 
  • sofie och laura

Idag fick jag hem spjälsäng kaxholmen i vitt, pingu spjälskydd, och en säng mobil :0) så vitt jag vet är det bara en baby sitter blöjor och mys kläder till mig!

Nästa månad ska jag planera in min babyshower :0)
    en så länge e det planerat att bli tacos, cupcakes olika bakelser alkoholfritt med roliga drinkar, roliga lekar samt allmänt Umgänge !!!!

• sofie och laura
    Kickilina skrev 2013-03-10 09:46:23 följande:
    Min man var inte hemma med vårt första barn, just pga att vi trodde att vi skulle förlora massa pengar på det. Däremot med 2:an var han hemma 6 månader medan jag jobbade heltid. Vi har aldrig haft så mycket pengar som vi hade då Vet inte om det beror på vilket avtal som finns på ens jobb. Han tog ut fem dgr i veckan och fick de första 5 månader 10% av sin inkomst, vi fick ut ca 10 000 mer per månad!

hej kickilina
    Nu undrar jag om han fick 10% mer av sin inkomst ???

Det e första gången han ska vara föräldrarledig och då undrar jag hur vi ska göra på bästa sätt,    
  • sofie och laura
    Premismamma skrev 2013-03-11 22:47:32 följande:
    Jag var hos BM i dag. Hon sa att allt såg bra ut men att jag skulle börja ta det mer lugnt.
    Bebis får inte komma än men med din bakgrund kan den komma när som helst.

Fick HELLP förra gången.

Varför skrämma upp mig för? BM på Sös säger att chansen eller risken är väldigt liten att samma sak händer denna gång.  

Hej.
    Hur tidigt kom ditt barn förra gången, Bm har nog rätt chansen är rätt så liten att det upprepas. Ska du föda på sös?

Baby Lei: Det e första gången jag gör lösogonfransar men gud så fräsch man känner sig  
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~