• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Caroliin
    Valborgs skrev 2012-10-22 18:13:37 följande:
    Jag ringde dagen efter jag plussat, men mest för att jag hade frågor om bad i bubbelpool och fick tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt då.

Imorgon är det dags för VUL, är nervös :( tänk om man inte får se ett hjärta slå..
    ska också på VUL imorgon. vilken vecka är du i?
    ..
  • ThereseJohansson

Varje ny vecka så läser jag direkt jag slår upp ögonen och berättar för min man vad som händer denna vecka...han läser inte heller men han blir glad av det jag berättar och när jag är orolig så är det han som lugnar mig...det viktiga för mig är att jag vet att han kommer bli en toppen bra pappa :)

• 1000

Ah ok. Ja min e inte heller så intresserad av att jag läser högt eller ens allt jag berättar. Men skönt att se att fler känner samma sak. Han sa idag att jag kunde tipsa honom om 1 sida att läsa på som ger bra info. Nåra tips?

• Caroliin

V.8+6 om man räknar från mensen men är väl bara v.7+4 ungefär för man blev ju inte gravid vid mensen :)

• Oreos
    Hjärtat3 skrev 2012-10-22 16:28:38 följande:

Hahaha, samma här! Tänkte oxå ringa idag men blev jätteosäker. Va ska jag säga? Tycker hon det är för tidigt? Jag kommer inte ihåg hur man gör! Jättefjantigt egentligen. Glad
    Haha, ja gud va fjantig man är. Men ska göra ett nytt försök imårrn. :-P
  • Madelen21

nu struntar jag i det här å går å lägger mig, är så trött så jag sitter å gäspar :) intar sängen med mina barn som är vakna än. vi var å hälsade på min bror idag som flyttat å såklart somna barna i bilen på väg hem... så inte är dom trötta :( men tur vi har en mys pys film å titta på en stund. 

• Kamillan

Fy tusan vad jag mår illa!!! Mår ganska bra på morgonen o kommer iväg till jobbet.....men, vid två börjar jag må dåligt o kan inte förstå hur jag ska orka jobba..... Ska på inskrivning imorgon o höra med henne om det finns något jag kan få, för åksjuketabletterna hjälper inte. Efter jag kommer hem ligger jag bara i soffan/sängen, tycker så synd om min prins som är 2 och vill leka....känner ju sig som världens sämsta mamma. Har inte mått så här dåligt de andra graviditeterna...... Usch vad jag gnäller!!! Får väl bits ihop o hoppas det blir bättre efter v12, är i v9 imorgon.

• AlexandraViberg

Kamillan: lergigan! Men överdriv och säg att det påverkar hela ditt liv!

Jag åt mitt första mål riktig mat idag på två veckor och grät av lycka istället för av sorg att inte kunna äta! :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~