• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Pellefanten

Mrshope: ja Gud ja donkeyn är mycket billigare i England. Här kostar den dryga 14800 i dubbel format medans jag får den med frakt för dryga 11 i England, billigare såklart nu när vi ändå ska åka dit :)

Finns så himla mycket fina å häftiga saker i England som verkligen inte finns här.

Tack för hjälpen förresten, ska definitivt ringa till dom :)

• mrshope
    Pellefanten skrev 2012-10-23 00:13:25 följande:
    Mrshope: ja Gud ja donkeyn är mycket billigare i England. Här kostar den dryga 14800 i dubbel format medans jag får den med frakt för dryga 11 i England, billigare såklart nu när vi ändå ska åka dit :)

Finns så himla mycket fina å häftiga saker i England som verkligen inte finns här.

Tack för hjälpen förresten, ska definitivt ringa till dom :)
    Så lite så! Det är lustigt hur det är rätt mycket nu som är billigare här, jag får ständigt köpa med mig saker hem till Sverige. :) Hoppas ni hittar den barnvagnen ni vill ha och att ni får en trevlig resa.
  • mytol

Ikväll fick jag nog med mitt bh problem.
    Kan inte ha några av mina gamla behåar med bygel i, dom gör så ont.
    Så inatt har jag klickat hem lite fina bygellösa behåar från bon prix till bra pris.  Jag har redan haft sönder 2 av mina behåar hemma å dragit ut byglarna för att ja ska ha ngt vettigt att ha på mig. 

Min brukare hade gjort hallonmuffins i hemkunskapen idag som låg framme i en påse på bordet ikväll. Jag blev varnad att dom inte var ngn höjdare utan dög till fåglarna men förut så satte illamåendet igång å ja behövde ngt å tugga på. Brukar inte gilla muffins då ja brukar tycka att de e torrt å äckligt men just nu så var det precis det jag var sugen på. Dock så var dom inte alls torra utan nästan lite ofärdiga å kletiga, ogräddade. Så då blev jag ännu mer illamående å fick hulka upp den, blääää! 

• gorek86

Tog ett gravtest förut och nu visade det gravid 3 +. När ska jag börja fatta liksom?? ;)

• Sandraa L

Var och lämnade blodprov igår, mitt hcg var tydligen väldigt lågt när jag var där sist, var iof 5 dagar INNAN mensen så de ville se att det har stigigt. Förhoppningsvis så har det men på stickorna var det starkare en dag innan bim än fem dagar innan bim så ser fram emot resultatet som jag lär få om ett par timmar :)

• Madelen21

gomorron flickor
    ush idag är de ruggigt å kallt... minus grader här jag bor.. inget illamående än så länge idag... har kunnat äta en hel macka helt otroligt utan att få kväljningar...

idag ska jag och barnen på öppna förskolan lite på fm.. sen ska vi hem å grejja... 

• 1000

Jag ska jobba, vi e sååå kort om folk på jobbet denna v o chefen har dragit ner på våra raster t minimum för att få det att funka. Kul nu när jag e så trött. Tyvärr så skulle det inte hjälpa även om jag sa att jag va gravid, det finns inget utrymme för någon att ta det lugnt. Plus att det skulle resultera i massa skvaller bara, eftersom chefen har en aning svårt att hålla mun om folks privatsaker... Irriterad...

• Träz

Idag är jag hemma med minsta dottern, fick hämta på dagis igår då hon hade 39,3 i feber..! Så vi tar en riktig mysdag idag..!
    Hoppas ni får en bra dag allihop!

• Cupcake1985

Skönt att det är fler som är trötta. Förstår inte hur jag ska orka med en tolvtimmars dag på jobbet.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~