• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

träz

har ni kallt där du bor också?
    ja hade också haft mysdag inne... men barna vill på öppna förskolan så vi tar oss dit på fm.. de e mellan 9-11.30
    kul å träffa lite andra folk :) 

• mysmamman2

Vi hade snö i helgen och gjorde snögubbe idag är det nån plusgrad och snön e borta! Sitter och tittar på polarexpressen med dottern, är ledig idag! Skööönt :) vecka 7 idag :) går saaaakta men säkert framåt...

• Pillllan

Nu ska jag strax iväg till Bm för första gången, spännande. Plus att detta kommer nog kännas lite mer "for real" ? Glad  Jag är i v7 och ringde Bm förra veckan och fick tiden idag. Tycker det känns skönt med besök såhär tidigt, eftersom det är första barnet för mej och jag inte vet så mycket Tungan ute

Hoppas ni får en fin dag!! 

• mhpo

Hej hej.. 

Måste bara berätta om min morgon.. Vaknade när sambons väckarklocka ringde vid 05.00 och kände mig så in i bomben ledsen att jag började gråta.. Blev förvånad över mig själv eftersom jag inte visste vad jag var ledsen över, kände mig bara så oerhört sorgsen! Sambon blev väldigt konfundersam. Kan också tillägga att jag är rätt hårdhudad i vanliga fall och gråter väldigt sällan och framförallt inte för något jag inte vet vad det är?

Någon annan som gråter utan att veta varför? 

• DeeDee09
    mhpo skrev 2012-10-23 09:21:49 följande:
    Hej hej.. 

Måste bara berätta om min morgon.. Vaknade när sambons väckarklocka ringde vid 05.00 och kände mig så in i bomben ledsen att jag började gråta.. Blev förvånad över mig själv eftersom jag inte visste vad jag var ledsen över, kände mig bara så oerhört sorgsen! Sambon blev väldigt konfundersam. Kan också tillägga att jag är rätt hårdhudad i vanliga fall och gråter väldigt sällan och framförallt inte för något jag inte vet vad det är?

Någon annan som gråter utan att veta varför? 
    Haha känner igen mig exakt i det du skriver, kanske inte gråter bara sådär men små, små saker kan få mig att gråta. Är själv rätt tuff av mig men nu känner jag mig som en lipsill men man kan ju inte hjälpa det. Har ordentliga humörsvängningar!
  • mhpo
    DeeDee09 skrev 2012-10-23 09:39:30 följande:
    Haha känner igen mig exakt i det du skriver, kanske inte gråter bara sådär men små, små saker kan få mig att gråta. Är själv rätt tuff av mig men nu känner jag mig som en lipsill men man kan ju inte hjälpa det. Har ordentliga humörsvängningar!
    Skrattande Skönt att man inte är ensam om att känna hur ens personlighet har förändrats lite!
  • Acantha

Hoppar in här med!
    I dag känns det hyffsat, lite lilla mående i morse, borsta tänderna är en pina... Men med bubbelvatten och frukt så tar jag mig igenom dagen.

Hoppas må bra idag så jag är på tjänsteresa och dagen blir lång.

6+6

• Elisabeth85

Hej hej. Tänkte hoppa in här :) BF 10 juni. Första barnet. Är 27 år och bor i Karlstad.

BF 10 juni 2013
  • Caroliin

Nu har jag varit på vul. Allt såg jätte bra ut, en bebis med tickande hjärta :). Blev flyttad 10 dagar precis som men de andra två barnen :) så är i v.7+2 enligt vul istället för v.8+5 så nytt BF är 9 juni (:

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~