• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Skönt Annikafredrika, såg bra ut här oxå.. Vilken vecka är du i?

Enligt VUL är jag i 6+1 och enligt mig själv 6+4. Men lite roligt iaf, går jag efter hans bf så blir det 16 juni. Mina två tjejer är födda 16 mars och 16 dec :)

• Annafredrika

Vad häftigt, hoppas ditt datum håller i sig! Just nu har len samma bf om min äldsta sons födelsedag. 7+5 idag. Blir säkerligen justerat vid rul.

• wassan

Ja tjejer är hemma nu ;( vet inte vad jag ska göra..läkaren kunde inte hitta något ;(( gjorde test de va positivt men han sa att ja får komma tillbaka nästa vecka och då ska de kolla igen ;( han sa att de kan vara utanför livmodern men nu kan han inte säga något ;( jag hade äl 22 och nu är jag bara i vecka 4 eller något så kan de vara sp att han har fel ? Att de är tidigt ? Åh känner mig såå orolig nu;((

• 1000
    che71 skrev 2012-10-23 10:57:08 följande:
    blöder som riklig mens sen igår, rejäl mensvärk hela tiden ska på VUL i em är så rädd Det kan bara inte vara sådan otur igen! Denna gången skulle det ju gå bra, Fragminsprutorna skulle ju hjälpa?! Hur ska man orka med ett 4:e missfall!?

Hur har det gått för dig? Hoppas du mår bra! Kram
  • Träz
    Sandraa L skrev 2012-10-23 10:42:56 följande:
    vad skönt, vilken vecka är du i? :) 

Vi ska på vul nästa tordag och längtar jättemycket tills det just av oro. Hade också världens gulligaste bm som svarade på mina frågor osv.  
    Ja, det är jätteskönt faktiskt! Jag hoppas att dessa två veckor går fort, och att det är en liten spilevink där inne! 
    Jag är i vecka  (5+2 idag) enligt min uträkning från ÄL.. Enligt sista mens så är jag i vecka 7 (6+0).. 
    che71 skrev 2012-10-23 10:57:08 följande:
    blöder som riklig mens sen igår, rejäl mensvärk hela tidenGråter
    ska på VUL i em
    är så rädd
    Det kan bara inte vara sådan otur igen! Denna gången skulle det ju gå bra, Fragminsprutorna skulle ju hjälpa?!
    Hur ska man orka med ett 4:e missfall!?
    Neeeej lilla gumman...!!! Gråter Hur går det för dig..!! Hoppas allt ser bra ut på VUL! KRAM!

• Träz
    wassan skrev 2012-10-23 14:38:18 följande:
    Ja tjejer är hemma nu ;( vet inte vad jag ska göra..läkaren kunde inte hitta något ;(( gjorde test de va positivt men han sa att ja får komma tillbaka nästa vecka och då ska de kolla igen ;( han sa att de kan vara utanför livmodern men nu kan han inte säga något ;( jag hade äl 22 och nu är jag bara i vecka 4 eller något så kan de vara sp att han har fel ? Att de är tidigt ? Åh känner mig såå orolig nu;((
    Nämen ååhh...! Det kan ju vara så att det är för tidigt att se nått om du är i vecka 4...!
    Jag håller tummarna att allt ser bra ut nästa vecka! Kram! 
  • Träz
    Annafredrika skrev 2012-10-23 13:42:24 följande:
    Varit och gjort vul, allt såg bra ut! Ingen mola, en frisk graviditet och ett litet foster ed pickande hjärta
    Valborgs skrev 2012-10-23 13:46:18 följande:
    Skönt Annikafredrika, såg bra ut här oxå.. Vilken vecka är du i?

Enligt VUL är jag i 6+1 och enligt mig själv 6+4. Men lite roligt iaf, går jag efter hans bf så blir det 16 juni. Mina två tjejer är födda 16 mars och 16 dec :)
    Vad skönt att allt såg bra ut tjejer! 

• Träz
    Ung Mamma 91 skrev 2012-10-23 12:11:07 följande:
    Kommer in i värmen här jag också :) BF 20de juni :) 2 barn sedan tidigare!
    Grattis och välkommen!
  • che71

Missfall Gråter
    Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att
    grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se.
    Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall.
    Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar.
    Är så ledsen o tom.
    4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~