Inlägg från: Solrosen82 |Visa alla inlägg
  • Solrosen82

~* Juni Bebisar 2013 *~

Oj, hann trycka iväg för fort.. Jo, om vi ska dela så måste jag gå tillbaks på heltid när maken ska vara hemma och det vill jag inte. Vi tänkte oss att vi skulle pussla så att vi tar varannan vecka ungefär.

• Solrosen82

Intressant sätt att se på saken Kickilina... Vi har aldrig funderat på adoption men min första tanke när jag läste om de i tråden som funderar på det var att det var fint gjort. Efter att ha läst din åsikt så håller jag med om att det finns massor med barn här som behöver stödfamiljer. Min mamma jobbar på Soc och hon har flera ggr sagt att det är många barn som behöver kontaktfamiljer. Sen finns de ju många som sen adopterar de barnen.

• Solrosen82

Det är så roligt att läsa om er som försökt bli gravid länge och så plötsligt händer det :)

Och er som blivit gravida oplanerat är också roligt att läsa om. För oss så var bebis planerad, men jag blev lite chockad då det tog sig direkt. :) Det har det inte gjort med de andra barnen.

• Solrosen82

Sofie och Laura: Vilken magisk känsla det måste ha varit när han började gå! :)

Missme: kan det vara så att du har dåligt blodvärde? Jag tycker att jag känner mig piggare nu när jag äter järn varje dag.

• Solrosen82
    MissMe83 skrev 2013-03-19 12:11:57 följande:
    Solrosen: äter järn varje dag och har gjort ett tag. Det låg bra för en vecka sedan

Ok, då är det bara att gilla läget låter det som... :(
    ThereseJohansson skrev 2013-03-19 12:36:22 följande:
    Igår fick jag datum för kejsarsnitt och idag besked om beviljad graviditetspenning...bra början på veckan :)

Grattis!! :)
  • Solrosen82

Zora: Jag såg att det fanns gravidstödstrumpbyxor på Apoteket när jag köpte stödstrumpor. Så kolla där :)

• Solrosen82

Happymom: Här har du en till med hetsigt humör ;) Jag kan bli skogstokig på min man väldigt lätt nu. Tycker han ska vara lite mer hjälpsam nu när jag har en mage i vägen ;)

Listor är väldigt bra, män ser inte det vi kvinnor ser :D

• Solrosen82

Ja, en lista till sig själv är rätt bra det också. Då får man mer koll på exakt vad som ska göras och kan se vad som är högst prio på. Sen så är ju såklart det bästa att göra det så att det är ur världen. Bara man har ork

• Solrosen82

Jag har egentligen inte så mycket att klaga på när det gäller min man, men när jag blir irriterad på nåt så går jag igång på alla cylindrar. Inte rätt mot barnen som inte förstår :(

Ang shopping så handlar jag det jag vill ha, mannen vill bara att jag ska tänka på att inte slösa ;)

Monika: du kan inte ha gått upp ett gram utöver magen ;) Har ni ett uppvärmt uterum som blommorna står i?

• Solrosen82

Då e det bara magen :) För mig är det obegripligt att gå upp så lite i vikt, men alla är vi olika ;) Härligt med Kalifornien! Var är ni? Idag för exakt ett år sen satt vi på planet till LA. Var borta i sex veckor med tio dagar på Kauai och en vecka i Mexico. Vi har vänner i LA. Åker gärna dit fler ggr :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~