~* Juni Bebisar 2013 *~
Ok, förstår att du vill att magen ska vara större då. Är du mer vältränad nu än med första tjejen?
Var i LA är ni? :)
Madelen21: Det är ju rätt stora barn det också. Jag är lång så jag räknar med bebis storleken större. Men jag tycker att jag nådde min gräns förra gången med sonen som vägde 5410gr.
Ok, då kanske det inte gör så mycket att de gick sönder. Du får vara extra försiktig med dem bara.
Kickilina: Grattis, va skönt :)
Madelen21: Jag förstår att du är rädd efter en sån första förlossning. Håller de koll på storleken på denna bebis då?
Kickilina: Det e som att jag har fått 3 månaders bebisar direkt, dottern vägde 4910, så det var ju stort det också. Men jag har inte haft grav. diabetes, får bara stora barn. Är själv 1.84 lång så det kan ju förklara endel. :)
Madelen21: Om du funderar på storleken så tycker jag absolut att du ska ta upp saken med din Bm. Peppa dig själv innan du går dit och stå på dig att du vill att de kollar upp storleken. Jag fick tjata mig till ett extra UL med sonen trots att dottern nästan vägde 5kg. Och jag är så ruskigt less på att höra att jag är lång och kan föda stora barn. Med sonen så blödde jag nästan 2 liter för att moderkakan inte släppte, så nu blir jag äntligen tagen på allvar, iaf av min Bm. ;)
Missme: Kan mensvärken vara att livmodern växer?
Alexandra: fattar inte att de vill att du ska föda vaginalt när du är rädd och snittet krånglar! Hoppas den andra läkaren är bättre