• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • 1000

Mina tänder värker! Vänster tandeader både uppe o nere. Nån gång i timmen i omgångar om 5-10 min. AAAAAjjjjj. Som ordentlig tandvärk fast i halva munnen.

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • mhpo

Jag ska göra ett UL på fredag vecka 8+0 alltså inte ett vaginalt utan ett på magen. Beror på klinik och hur bra utrustning de har skulle jag tro! 

• mhpo

Är det någon mer som har blivit disträ och okoncentrerad? Har så svårt att fokusera på studierna, allt känns helt onödigt, dagarna går utan att jag får allt för mycket gjort. 

• 1000
    mhpo skrev 2012-10-30 11:38:32 följande:
    Är det någon mer som har blivit disträ och okoncentrerad? Har så svårt att fokusera på studierna, allt känns helt onödigt, dagarna går utan att jag får allt för mycket gjort. 

Jag känner mig ganska ofokuserad. Kanske mest seg o lite trött tillsammans med en smula leda. Men stundtals e jag riktigt förvirrad oxo, kan tappa bort mig helt mitt i en rutinsyssla.
    V 5+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Baby Lei
    mhpo skrev 2012-10-30 11:38:32 följande:

Jag också! Är helt sjukt flummig faktiskt. Var ska det här sluta??
  • mhpo
    1000 skrev 2012-10-30 11:42:40 följande:

Jag känner mig ganska ofokuserad. Kanske mest seg o lite trött tillsammans med en smula leda. Men stundtals e jag riktigt förvirrad oxo, kan tappa bort mig helt mitt i en rutinsyssla.
    Ja men visst är det irriterande, man undrar verkligen hur det här ska gå om det redan börjar nu! 
    Kan känna att jag kan sitta på en stol en hel dag och glo ut i luften och ändå vara helt nöjd. Gör det jag ska med studierna men inte ett uns extra.. 
    Baby Lei skrev 2012-10-30 11:46:21 följande:

Jag också! Är helt sjukt flummig faktiskt. Var ska det här sluta?? 
  • sanmal

Första besöket hos barnmorska i eftermiddag! Jag är förväntansfull och lite nervös faktiskt ;)

Jag känner mig oxå lite ofokuserad och har så fruktansvärt ont i rygg och höfter, går ner i höger lår. Måste fråga bm om det där sen... Skumt vad kroppen kan hitta på saker när man är gravid!

• mhpo
    Natan skrev 2012-10-30 11:55:21 följande:
    Är det någon som vet vart man kan göra tidigt ul privat i Sthlm? Inte vul utan ul :)
    Ja det beror på vad du menar med tidigt men på fredag ska jag göra ett UL är då i 8+0. Gör det privat hos Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen.. Funderar du på att göra ett? 
  • Natan

Mhpo: ok, spännande! :) ja, jag funderar på att göra det. Går in i vecka 9 på lördag. Hur mycket kostar ett privat ul där du ska göra det?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~