• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kamillan

Halv glas nyponsoppa-check. Halv knäckebrödmacka-check. Uppspytt efter 5 min- check......

• Sandraa L
    Baby Lei skrev 2012-10-30 19:47:01 följande:

Spännande med Vul på torsdag! Jag håller tummarna för dig då! Jag fryser också, man känner sig allmänt sjuk eller hur?
    ja det ska bli jättespännande, förhoppningsvis är allt bra ;D 
    Ja, hela tiden. Är iskall dessutom, dag som natt. 
    angelica 090904 ♥ Bebis beräknad till 28 Juni 2013 / www.sandralinder.com
  • Sandraa L
    kluckis skrev 2012-10-30 20:04:01 följande:

Jag fryser jag med! Har liksom skitdålig blodcirkulation och är iskall om händena! Men antar att det är för att all blod går till magen eftersom det händer så mkt där?
    Ja men det måste ju vara det, samma här både händer och fötter, eller hela mig snarare. Trots två täcken på natten numera så tycks det inte hjälpa heller, får krypa tätt intill sambon med andra ord :P 
  • Sandraa L
    Kamillan skrev 2012-10-30 20:04:16 följande:
    Halv glas nyponsoppa-check. Halv knäckebrödmacka-check. Uppspytt efter 5 min- check......
    Fyyy lider med dig, så var det när jag var gravid med min dotter men hittills har jag mått bra, inget illamående alls så det måste vara en liten pojke ;) 
  • Träz

Tack för era värmande ord tjejer!!
    Har inte kommit nå mer, peppar peppar.,! Hoppas innerligt att det är som det ska...
    Är så trött, så jag har redan lagt mig i sängen.. Hoppas att morgondagen blir bättre!

Kram på er!!!

• LindaMJ

jag har också varit hos bm idag:) har nästa tid inbokad 14/11 och ultraljud 7/12 :) 

• mhpo

Jag var också hos BM idag och det gick ju bra. 
    Nu blir det UL på fredag sedan blir det ett KUB test
    och sedan besök i vecka 15 igen hos BM.

Blir dessutom till att gå till vårdcentralen och ta blodprov nästa vecka.. 
    Oj oj nu händer det grejer :)  

• Sandraa L
    Träz skrev 2012-10-30 20:18:32 följande:
    Tack för era värmande ord tjejer!!
    Har inte kommit nå mer, peppar peppar.,! Hoppas innerligt att det är som det ska...
    Är så trött, så jag har redan lagt mig i sängen.. Hoppas att morgondagen blir bättre!

Kram på er!!!
    Försök att sova lite så ska du se att det känns bättre i morgon bitti, massa kramar! :) 
    angelica 090904 ♥ Bebis beräknad till 28 Juni 2013 / www.sandralinder.com
  • Madelen21

här sitter jag å är otroligt trött å jävligt less å lessen....
    mina ungar är helvilda å jag är så jävla trött å sambon jobbar å vet inte när han kommer hem...

just nu önskar jag bar att mina ungar kan somna... så fort man lägger dom i sängen så trissar dom upp varann :/
    känner mig helt slut nu.. å sambon har jour å måste va kvar på jobbet tills dom löst problemet är löst :/

så just nu är jag på skitdåligt humör... å hoppas verkligen jag får sova längre än till 06 i morgon bitti.

behövde bara skriva av mig :/

ska försöka få dom å varva ner igen nu..

gonatt! 

• 1000

Godmorgon. Jag har haft en skitnatt. Tandvärk i upper o neder vänster käke/tandrader. Ringde tandläkarn igår o fråga om det kan va gravidrelaterat. Hon sa att troligtvis gör förändringar eller stress i livet att jag biter ihop mer än vanligt o däeför får mer ont än vanligt... Har haft bettskena för ihopbitning sen länge så mer än att använda den kan jag inte göra... Tog första bokningsbara tiden, om en månad, ha ha.... Läste dock sen på en tandläkarsida att förändrad blodmängd (som man väl får vid grav) kan ändra trycket i nerverna o göras känsligare för ihopbitning.... Oh well... Bara att försöka stå ut, o använda bettskenen flitigt, annars blir det ett dyrt besök hos tandakuten där dom troligtvis inte kan göra nåt.

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~