Ann01 skrev 2012-10-30 03:59:47 följande:
Hej på er alla blivande mammor :) Jag går in i vecks sju på fredag. Vi har försökt få barn i flera flera år.... gjort behandling efter behandling.Och nu kom äntligen vårat plus. Nu har jag dock svårt att glädjas och ta in de... tycker de är alldeles för bra för att vara sant... o h går nästan och äntar på missfall..... jag vet, de låter sjukt. Men ni som försökg länge kanske förstår vad jag menar? Huf cör ni för att slappna av och njuta av erat lilla mirakel?
Sist tyckte jag den där stressen över allt som kan gå fel i början släppte ganska mkt efter v.12 och efter man gjort RUL så kunde jag mer njuta. För oss tog det nästan 1 år innan dottern blev till och har ett missfall i bagaget. Nu tog det bara 4 mån och jag undrar fortfarande om det är sant. Jag går in i v.7 imorgon. Jag känner oxå den där lite jobbiga känslan varje dag med ev missfall, kanske oxå mer denna gången då jag mår ganska så bra. Jag har gärna mkt symtom och mår dåligt så att jag känner mig verkligen gravid. Men samtidigt skall man nog vara glad att man slipper

Kul att ni nu har plussat! Hoppas du kan njuta lite mer snart, jag längatr till magen blir så där lagom stor, busfröt där inne sparkar och livet är toppen.